neracroft wrote:
mattman wrote:
neracroft wrote:
Het zou maar goed zijn dat het niet uitverkoopt, dan denken ze misschien eens na ipv de tickets zo goed als elk jaar te verhogen.
Je bedoelt Pukkelpop? Dit is het RW thread en RW heeft eigenlijk wel een lineup die z’n geld waard is.
Maar je doelt waarschijnlijk op Pukkelpop.
Nee ik bedoel weldegelijk Rock Werchter.
Los van hoe goed of slecht de affiche is, de prijzen beginnen toch echt absurd te worden? (ik wil geen discussie starten van “als je het te veel vind, ga je gewoon niet bla bla bla”).
En ik weet dat het bijna overal zo duur of duurder is en dat Werchter gewoon mee gaat in de markt, maar er mag stilaan wel eens een halt toegeroepen worden aan bijna elk jaar €10 meer te vragen.
Wel RW niet laten uitverkopen en ze verlies laten draaien door een slechte verkoop zal geen oplossing zijn omdat je dan een mindere editie erna krijgt met waarschijnlijk tickets die aan dezelfde prijs liggen.. Dagtickets liggen nu op 100, ik verwacht echt niet dat daar nog snel naar omhoog zal gegaan worden. En als ze de ticket prijs niet aanpassen, passen ze wel de drank/eetbonnen aan qua prijs.. Het zal altijd iets zijn en zolang festivals zo vlot uitverkopen (PKP, RW ..) dan zullen prijzen altijd lichtjes blijven stijgen denk ik? En je kunt wel degelijk de vergelijking maken met PKP vind ik hier die voor mindere affiches nu de laatste 2 jaar vind ik persoonlijk, toch hun ticketprijzen weer laten stijgen hm