DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

Puzzelen kan gebeuren!

Ze hebben toch wel weer een prima line up daar, beter dan de vorige paar jaar voor mij.
Ik ga niet, maar als ik zou gaan zou ik me iedere dag prima vermaken!

Wel twee bijzondere keuzes om op 2 dagen de internationale headliners tegelijk te plaatsen en dan de duitse act te laten afsluiten terwijl er niets anders speelt. KIZ - The Prodigy en Rise Against - SDP beiden omdraaien lijkt mij veel logischer.

Wel vet dat BMTH 2 uur speeltijd krijgt en FiR 90 minuten. Dat doen ze wel goed.

Ze hebben toch wel weer een prima line up daar, beter dan de vorige paar jaar voor mij.
Ik ga niet, maar als ik zou gaan zou ik me iedere dag prima vermaken!

Wel twee bijzondere keuzes om op 2 dagen de internationale headliners tegelijk te plaatsen en dan de duitse act te laten afsluiten terwijl er niets anders speelt. KIZ - The Prodigy en Rise Against - SDP beiden omdraaien lijkt mij veel logischer.

Wel vet dat BMTH 2 uur speeltijd krijgt en FiR 90 minuten. Dat doen ze wel goed.
Ja eens Loek! Hier zou ik wederom prima dagen kunnen hebben.

Had ook gemist dat er inmiddels een 4e podium is. Qua acts voor mij niet echt een meerwaarde maar goed. Ben wel benieuwd waar ze dat podium bij gepropt hebben. In mijn herinnering was daar niet echt ruimte voor, zeker niet zonder heftige soundbleed.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread