Roadburn 2025

Verwacht je de engine room dan juist specifiek op donderdag heel druk of rustig? Glassing vond ik tof op Pelagic Fest en Curses klinkt ook wel goed. Lustsickpuppy is niet zo mijn ding
Meer als een graadmeter en dan kun je altijd +25% erbij doen voor de vrijdag en zaterdag wat altijd de top dagen zijn.

Ik zit weer vuur en zijde te draaien en godverdomme is die plaat fijn zeg. Misschien wel een van de optredens waar ik het meeste na uitkijk en dat is de opener van de zondag fka Afterburner.

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC
Mocht je Steve von Till wel willen zien, maar veel te veel clashes hebben: op 11 juli in Café 't Rozenknopje in Eindhoven. Soort van intieme setting dus wel. Zo maakt het de clash weer wat makkelijker!

Mocht je Steve von Till wel willen zien, maar veel te veel clashes hebben: op 11 juli in Café 't Rozenknopje in Eindhoven. Soort van intieme setting dus wel. Zo maakt het de clash weer wat makkelijker!
Was inderdaad een pittige clash met Gillian Carter waar ik nog niet over uit was.

Oh dat is een mooie locatie voor hem en ook nog effenaar clubcard

Net vanuit de trein alvast het terrein mogen bewonderen. De tent tussen de Koepelhal en Hall of Fame voor de merch en (denk ik) het speciaalbier is een hele flinke. Erg benieuwd hoe het gaat zijn nu de ingangen van de Koepelhal buiten zijn.

Morgen maar eens een thuiswerk lunchwandelingetje naar de Spoorzone maken.

• Leuk
Waarderingen: Royke
Ik ga morgen ook alvast lekker die kant op! Voor mij debuut op Roadburn maar heb er ongelooflijk veel zin in!

Net vanuit de trein alvast het terrein mogen bewonderen. De tent tussen de Koepelhal en Hall of Fame voor de merch en (denk ik) het speciaalbier is een hele flinke. Erg benieuwd hoe het gaat zijn nu de ingangen van de Koepelhal buiten zijn.

Morgen maar eens een thuiswerk lunchwandelingetje naar de Spoorzone maken.
En hoe was de lunchwandeling? 😉

En hoe was de lunchwandeling? 😉
Mijn overleggen liepen uit waardoor ik nu zit te twijfelen of ik zin heb in een wandeling met kans op miezer, of gewoon geduldig wacht tot morgen. Ik denk dat ik morgen al rond 13u daar ga zijn.

Normaal gesproken kom ik altijd later aan dan gepland. En dan kom ik ergens halverwege de eerste act die ik graag wil zien binnen, maar wel met een vrij snelle rij bij de bandjes. Maar... nu opent Xiu Xiu. Dus deze keer wil ik wel echt op tijd zijn.

Weet iemand of de rij op donderdag vaak lang is bij de bandjes, als je dus wel op tijd bent? Zeg, ergens tussen 12:30 en 13:15?

Normaal gesproken kom ik altijd later aan dan gepland. En dan kom ik ergens halverwege de eerste act die ik graag wil zien binnen, maar wel met een vrij snelle rij bij de bandjes. Maar... nu opent Xiu Xiu. Dus deze keer wil ik wel echt op tijd zijn.

Weet iemand of de rij op donderdag vaak lang is bij de bandjes, als je dus wel op tijd bent? Zeg, ergens tussen 12:30 en 13:15?
Vorig jaar had ik binnen 10 minuten mijn bandje op donderdag rond 13:30 volgens mij. Maar denk dat ik het dadelijk alvast ga halen.

• Leuk
Waarderingen: teunajax en Fluxion

Er lijkt op het oog altijd wel een flinke rij te staan rond die tijd (vanaf die parking onder de brug door richting NS16), maar volgens mij sta je nooit veel langer dan een kwartier te wachten. Het scheelt dat het al vanaf 11u open is en dat een groot gedeelte van de weekendtickets op woensdag al langskomt.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Ik was toch de middag vrij dus meteen om 15.00 mijn bandje gehaald. Was echt niemand

Tent begint rond gebouw hall of fame, dus niet de zij ingang maar waar de hall begint en de koepel hal eindigt, en eindigt pas voorbij de hall zover ik uit de trein kon zien. Groot ding dus staan nog wat kleine tentjes voor

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Ik ben zelf inmiddels ook in Tilburg, slaap in het appartement van een vriend. Echt ideaal!
Zometeen rondje doen door Tillywood en dan vanavond lekker naar 013. Ik ben alleen vanavond dus zeker tijd voor een praatje ;)

Ik kan alleen niet meer het 'tijdschema' van de woensdag vinden? Ik weet 013 maar de rest kan ik niet vinden zegmaar

Vorig jaar was ik er ook rond 13.00 donderdag en toen was rij al voorbij de ns16(dus tunnel en stukje plein op) maar zelf dan was het 15-20 minuten wachten, rijen gaan snel vooral door die inscan aparaten waar je zelf je telefoon in kan inleggen en ze aparte kassa's hebben voor de 4, 3, dagkaarten en pers/gastenlijst dus dat zorgt dat het ook wat meer splitst op het einde in kleinere rijen die vaak nog sneller loper. Grootste aandeel 4 dagen tickets houders hebben ze woensdag of donderdag voor 13.00 al omgewisseld.

Verademing vergeleken met hoe het vroeger was met een gare tent voor 013/patronaat als die er al stond.

Vorig jaar was ik er ook rond 13.00 donderdag en toen was rij al voorbij de ns16(dus tunnel en stukje plein op) maar zelf dan was het 15-20 minuten wachten, rijen gaan snel vooral door die inscan aparaten waar je zelf je telefoon in kan inleggen en ze aparte kassa's hebben voor de 4, 3, dagkaarten en pers/gastenlijst dus dat zorgt dat het ook wat meer splitst op het einde in kleinere rijen die vaak nog sneller loper. Grootste aandeel 4 dagen tickets houders hebben ze woensdag of donderdag voor 13.00 al omgewisseld.

Verademing vergeleken met hoe het vroeger was met een gare tent voor 013/patronaat als die er al stond.
Die tent was gaar ja. Nu zou het daar niet eens meer kunnen denk ik.

Die scanzuilen zijn verwacht ik wel weer ingewisseld voor handscanners, aangezien 013 van Ticketmaster afgestapt is. De nieuwe partij werkt gewoon met handscanners. Wat overigens zeker zo snel werkt. Bij uitverkochte shows waarbij de hoofdact een uur na Doors begon waren met die zuilen vaak nog niet alle bezoekers binnen. Nu is binnen 25 minuten de hele rij weg.

Users who are viewing this thread