Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik sla hem helaas over dit jaar baal er wel en beetje van, maar privé gaat het gewoon even niet. Veel plezier voor degene die wel gaan, ik kijk uit naar jullie bevindingen.
Ik sla hem helaas over dit jaar baal er wel en beetje van, maar privé gaat het gewoon even niet. Veel plezier voor degene die wel gaan, ik kijk uit naar jullie bevindingen.
Verwacht je de engine room dan juist specifiek op donderdag heel druk of rustig? Glassing vond ik tof op Pelagic Fest en Curses klinkt ook wel goed. Lustsickpuppy is niet zo mijn ding
Meer als een graadmeter en dan kun je altijd +25% erbij doen voor de vrijdag en zaterdag wat altijd de top dagen zijn.
Ik zit weer vuur en zijde te draaien en godverdomme is die plaat fijn zeg. Misschien wel een van de optredens waar ik het meeste na uitkijk en dat is de opener van de zondag fka Afterburner.
Mocht je Steve von Till wel willen zien, maar veel te veel clashes hebben: op 11 juli in Café 't Rozenknopje in Eindhoven. Soort van intieme setting dus wel. Zo maakt het de clash weer wat makkelijker!
Mocht je Steve von Till wel willen zien, maar veel te veel clashes hebben: op 11 juli in Café 't Rozenknopje in Eindhoven. Soort van intieme setting dus wel. Zo maakt het de clash weer wat makkelijker!
Net vanuit de trein alvast het terrein mogen bewonderen. De tent tussen de Koepelhal en Hall of Fame voor de merch en (denk ik) het speciaalbier is een hele flinke. Erg benieuwd hoe het gaat zijn nu de ingangen van de Koepelhal buiten zijn.
Morgen maar eens een thuiswerk lunchwandelingetje naar de Spoorzone maken.