Nog even een kort lijstje van gisteren en eergisteren terwijl ik weer in de trein zit:
Vrijdag:
1. Have a nice life
2. Wolves in the throne room
3. Trounce
4. Portrayal of Guilt (Had ze wat hoger op mijn lijst verwacht, maar stond eerst in de rij en daarna was het stervensdruk daarbinnen. Kon er niet helemaal lekker inkomen)
5. Backxwash
6. Ad Nauseam
7. Marlene Ribeiro
Verder nog een stukje Brutus en het einde van Deafheaven meegepakt. Moet zeggen dat Brutus echt heel goed was, maar goed, die kun je wat vaker zien dan een HANL.
Zaterdag:
1. Giles Corey
2. Chat Pile
3. Sierra (wellicht wat te hoog, maar heerlijk dansbaar en dat is precies waar ik op dat moment behoefte aan had)
4. Duma & Deafkids (was even inkomen, maar toen ik eenmaal in de flow zat was dit echt genieten)
5. KEN mode
6. Pupil Slicer
7. Sowulo (hebben jullie ooit meegemaakt dat de zanger midden in het concert verteld dat het volgende nummer is geïnspireerd door krijgers die zichzelf smeren met bloed en uitwerpselen? Nee, ik ook niet. Ofja, nu dus wel. Muziek was overigens wel tof hoor haha, maar zijn verhalen tussendoor waren een beetje vaag. Misschien ben ik daar te nuchter voor.)
8. Cave In
Verder nog een deel van Otay
nii bijgewoond. Was best leuk, maar Candy wou ik ook graag zien. En op deze dag was een maat voor een dagje mee en die kon er op dat moment niet zoveel mee. Dus toen maar naar Candy gegaan. Alleen die waren dus veel eerder klaar dan gepland, dus eigenlijk alleen een stuk noise gehoord en toen was het afgelopen.
Baal nu eigenlijk wel dat ik niet tot het einde ben gebleven.
Maar we hebben nog een dag! Kijk vooral uit naar Elizabeth Colour Wheel en Imperial Triumphant. Voor de rest mooi op het moment zelf keuzes maken.