Ook even een kort lijstje vanuit de trein:
1. Deafheaven - Sunbather (je kan haast niet fout gaan met deze muziek. Al is de zanger live wat minder indrukwekkend, ik vond hem bij het concert in Paradiso misschien wel iets beter. Maar misschien is dat omdat hij de Infinite Granite nummers toen zo verknalde, waardoor het ouder spul in tegenstelling weer veel beter klonk. In ieder geval wel ontzettend genoten)
2. Bo Bingen (alleen het laatste kwartier mee kunnen pakken ivm Deafheaven, maar dit was echt top.)
3. Julie Christmas
4. Body Void (ook alleen het laatste deel gezien, kwam binnen en het was 10 minuten lang stil, technische problemen? Maakte het daarna wel goed.)
5. Predatory Void (haar clean zang was echter haast niet te horen als de band speelde, dat was wel jammer, vond het namelijk wel iets toevoegen)
6. John Cxnnor (boven verwachting goed, leuke binnenkomer voor mij. Had verwacht direct naar Predatory Void te gaan, maar toch iets langer gebleven.)
7. White Boy Scream
8. Burst
Eigenlijk geen slecht optreden gezien. Burst misschien de laatste plek, maar was alsnog prima ook al zou ik het thuis niet snel opzetten.