Kan aan mij liggen, maar een DJ-set is toch best logisch 's nachts? Vorig jaar deden ze hetzelfde met KANGA. Wel eens met DeWolff, maar het is weer eens wat anders.De timing van die Boy Harsher DJ set voelt inderdaad raar. Laat dan de voorgaande band in de Next minder laat spelen zodat je vanuit de Main of Koepelhal gelijk door kan naar Boy Harsher. Misschien dat er nog een onaangekondigde set ergens tussendoor komt? Of ze willen graag dat we ff een Turkse pizza gaan halen. Ik denk dat ik mijn benen dan sowieso liever nog even spaar.
DeWolff wel een aparte dagafsluiter inderdaad. De 'headliner' is op Roadburn ook vaak de voorlaatste naam op de Main. Hun set op Redux was wel goed onthaald volgens mij.
Ik heb zelf af en toe al moeite om terug te komen bij een regulier concert in Tilburg, laat staan inderdaad dat ik het gehele programma van Roadburn uit zit.het is meer gebrek aan goede investering in de OV dan dat het ver van de randstad ligt. Daarom hekel ik ook de mentaliteit om auto rijders vaak te duren parkeerkaarten en stuff te laten betalen. Ik wil best met de trein hoor, maar als overal en altijd maar te vroeg moet vertrekken om je laatste trein te halen is gewoon niet te doen.
Maar goed Roadburn dan maar, waarom staat die Boy Harsher dj set zo laat? En waarol is DeWolff dagsluiter?