Roadburn 2023

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.235
Na 20 minuten weggegaan bij HANL. Net zo saai als in 2019 helaas. Brutus wel fucking geniaal. Medelijden met ze dat ze op Pinkpop dadelijk voor een groep (overwegend) onnozelaars staan.
Zonde dat ze op Pinkpop staan. Net was het bewijs dat ze een zaal formaat 013 plat kunnen spelen en daarmee horen ze gewoon op een goede spot in een tent op Graspop.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Zeg dat. Sta je daar als band voor een groot deel mensen die net zo graag Suzan & Freek zou willen zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Zonde dat ze op Pinkpop staan. Net was het bewijs dat ze een zaal formaat 013 plat kunnen spelen en daarmee horen ze gewoon op een goede spot in een tent op Graspop.
Dat die nog geen plek op Graspop hebben gehad is inderdaad zeer bijzonder!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Vandaag even geen tijd voor een verhaaltje, dus daarom gewoon een lijstje. Verder de tip om je bier bij de Hall of Fame te halen. €6 voor een barrel aged stout is een betere deal dan €7 voor een Uiltje Blond.

1. Have a Nice Life
2. Ashenspire
3. Oiseaux-Tempête - S/T & Utopiya
4. Chat Pile - Secret Show
5. Backxwash - MNYG
6. Teeth of the Sea
7. Bad Breeding
8. Trounce
9. Sangre de Muérdago with Judasz & Nahimana
10. Deafheaven - Infinite Granite
11. Holy Scum
12. Ad Nauseam
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Zag hem ook pas precies om 23u. Ik denk dat hij al wel wat eerder bij de fontein te zien was, net als de HANL aankondiging. Daar hing een poster met "The Dallas Skin Removers"
Late aankondigingen vind ik nog wel best; wat ik niet snap is dat in de app amper doorkomen. HANL heeft er nooit ingestaan (ook geen melding van gekregen), terwijl ik wel een melding kreeg van Chat Pile, maar die vervolgens niet in het schema komt te staan.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.235
Vandaag even geen tijd voor een verhaaltje, dus daarom gewoon een lijstje. Verder de tip om je bier bij de Hall of Fame te halen. €6 voor een barrel aged stout is een betere deal dan €7 voor een Uiltje Blond.

1. Have a Nice Life
2. Ashenspire
3. Oiseaux-Tempête - S/T & Utopiya
4. Chat Pile - Secret Show
5. Backxwash - MNYG
6. Teeth of the Sea
7. Bad Breeding
8. Trounce
9. Sangre de Muérdago with Judasz & Nahimana
10. Deafheaven - Infinite Granite
11. Holy Scum
12. Ad Nauseam
In de Paradox krijg je het speciaal bier ook in het juiste glas.

Ik houd het vandaag ook bij alleen een lijstje:
1. Brutus
2. Wolves in the Throne Room
3. Storefront Church
4. Alison Cotton & Dawn Terry
5. Under the Surface & White Boy Scream
6. Bellwitch
7. Ashenspire
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Late aankondigingen vind ik nog wel best; wat ik niet snap is dat in de app amper doorkomen. HANL heeft er nooit ingestaan (ook geen melding van gekregen), terwijl ik wel een melding kreeg van Chat Pile, maar die vervolgens niet in het schema komt te staan.
Is bij beide denk ik een bewuste keuze geweest. Chat Pile was echt niet normaal druk en ook HANL was te druk geworden als het op het schema had gestaan.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.235
Vandaag erg vroeg op pad om ook een stukje sideprogramma in de v39 mee te pikken. Folk stories in Contemporary music met oa Christopher Juul van Heilung.
Jammer dat er geen spot op de main meer is voor een secret show want Maria Franz is er ook en dan kan Heilung net zo goed ook even een set spelen lijkt mij. 😉
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Nicole Dollenganger dus op die Paradox spot. Twijfelde al of ik haar morgen zou gaan kijken, laat staan zo net voor Chat Pile
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.235
Nicole Dollenganger dus op die Paradox spot. Twijfelde al of ik haar morgen zou gaan kijken, laat staan zo net voor Chat Pile
Zou ik dan zeker dadelijk in de Paradox doen. Leffe blond in glas voor maar 4,5 Euro.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Nicole Dollenganger dus op die Paradox spot. Twijfelde al of ik haar morgen zou gaan kijken, laat staan zo net voor Chat Pile
Ga er zelf morgen wel heen. Jammer, want kan Nicole wel waarderen, maar ja, staan wel voor Oiseaux-Tempête en Chat Pile die ik nu wel beide wil zien en ik wil toch het grootste gedeelte van die set zien, wat dan niet kan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken