Rammstein

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Degene die gekwetst wordt, is m.i. doorgaans degene die bepaalt of iets kwetsend is.

Daarnaast ook wel bijzonder dat degene die zulke "grapjes" maakt sfeerbeheer naast zijn naam heeft staan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Oh, ik ben er ook niet door offended hoor. Maar als iemand dat wel is, is dat toch vervelend? Dan zou, en dat wat was mijn punt ook m.b.t. het sfeerbeheerder zijn, een klein excuus niet heel veel gevraagd zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
die in 2002 vind ik ook niet geloofwaardig omdat die vrouw een relatie/affaire had met Till na de alleged rape.
Dit klinkt gewoon helemaal niet geloofwaardig zelfs naast het feit dat het meer dan 20 jaar geleden is.
en de vrouw van 1996 zegt dat ze niet zeker is als het Flake was of iemand anders maar ze denkt dat het Flake was, met zo'n aanklacht geraak je ook nergens.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Nou ja, het is maar goed dat de geloofwaardigheid van vermeende slachtoffers van seksueel geweld niet afhangt van een artikel op nu.nl ;).
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Het is me niet geheel duidelijk of deze vermeende slachtoffers ook naar de autoriteiten zijn gestapt of enkel naar een website.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Spooky
  • TDZ
  • jbj