Rammstein

het onderzoek is wel afgerond, er zal geen aanklacht gebeuren door het gerecht van Vilnius, alle klachten werden geseponeerd wegens geen bewijzen en tegenstrijdige verklaringen.
Inderdaad voor de zaak in Vilnius. In Duitsland is men nog bezig.

Weet niet of er ooit ergens een veroordeling zal komen voor Lindemann, acht de kans groter dat de rest van de band het op een bepaald moment wel een beetje heeft gehad met hem.

Heb iig. niet het idee dat die als één man achter hem staan en hem niet in staat achten tot dat soort gedrag.

Weet niet of er ooit ergens een veroordeling zal komen voor Lindemann, acht de kans groter dat de rest van de band het op een bepaald moment wel een beetje heeft gehad met hem.

Heb iig. niet het idee dat die als één man achter hem staan en hem niet in staat achten tot dat soort gedrag.
Dan is het natuurlijk wel gewoon gedaan met Rammstein.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Contractuele verbintenissen? Liefde voor hun band? Het geld?

En als (ik zeg wel als) alles zou kloppen, dan ga ik er van uit dat ze wel al langer op de hoogte waren en dan hebben ze al genoeg kans gehad om de handdoek in de ring te werpen.

Dan is het natuurlijk wel gewoon gedaan met Rammstein.

Als het zou gebeuren, denk ik niet dat het de meest hartverscheurende keuze zal zijn voor sommigen onder hen, betwijfel dat ze 't nog aan het doen zijn omdat ze 't zo enorm leuk vinden. Het is een geldmachine, die ondertussen misschien genoeg heeft opgebracht om een einde te overwegen. Mits de omstandigheden allemaal iets té vervelend worden.

En geheel subjectief heb ik het gevoel dat groepen als Priest, Maiden, Metallica en andere oudjes het soort metal spelen dat je ook als zestiger of zelfs zeventiger nog een zekere flair kan spelen. Rammstein lijkt me wel een omslagpunt (qua leeftijd) te hebben wanneer het allemaal wat pathetisch wordt. Maar dat staat dan los van wat er met Lindemann gebeurt, ik zie die sowieso niet zo heel erg lang meer doorgaan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jbj en Joslittel
Nope. Spijker op z'n kop.
Dat is jouw mening. Ik denk en vind dat woke en cancel doorslaat. Tot op het debiele. Als je dat al ontkent zoals Mark aangeeft leef je in eigen bubbel.

Maar goed. Muziekforum. Rammstein heeft topmuziek gemaakt. Ik houd nog steeds van de muziek. Hopelijk blijft deze shitstorm beperkt tot een storm in een glas water aan de andere kant kan het ook gewoon het einde zijn. Afwachten dus.

Dat is jouw mening. Ik denk en vind dat woke en cancel doorslaat. Tot op het debiele. Als je dat al ontkent zoals Mark aangeeft leef je in eigen bubbel.
Ik had van iemand met voorheen een Trump avatar niet anders verwacht.

Dit is niet perse op jou gericht maar ik blijf het wel erg jammer vinden dat mensen, na alle verhalen die over Till naar bovenkomen, alsmede de verhalen over die enge feestjes, het geheel simpelweg wegduwen met woorden als woke, cancelcultuur, of storm in glas water. De slachtoffers worden volkomen vergeten en hun verhalen meteen weggeduwd als onzin.

Dat hele "onschuldig tot het tegendeel bewezen", maar wel meteen alle verhalen van slachtoffers wegzetten als woke (sowieso, wtf) en onderdeel van een niet bestaande cancelcultuur.

Zorgwekkend.

Laatst bewerkt:
ik vind het allemnaal dubbel
vrouwen uitzoeken, drank en drugs geven en sex mee hebben?
ja prima , dat gebeurd bij honderden bands.,
is t netjes? nee
is t strafbaar? nee

vrouwen slaan, drogeren en verkrachten? das absoluut niet toelaatbaar.

maar waar ligt de grens tussen deze 2
en vooral hoe bewijs je zo iets

tussen vrijwillig en gedwongen

dat zeg ik ook niet
het is prima , en t gebeurt bij heel veel bands
sterker nog
er zijn heel veel jonge jongens die op die manier op stap gaan
zuipen, beetje drugs en n chickie proberen te scoren.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
zuipen, beetje drugs en n chickie proberen te scoren.
Als je hiermee bedoelt zelf drinken en/of drugs gebruiken en daarna onhandig flirten met vrouwen om te kijken of er een klik is en je een leuk persoon leert kennen, dan is dat inderdaad prima.

Maar andere personen drugs geven of aansporen tot drugs met als doel om dan te "scoren" is natuurlijk helemaal niet prima (althans dat vind ik).

Als je hiermee bedoelt zelf drinken en/of drugs gebruiken en daarna onhandig flirten met vrouwen om te kijken of er een klik is en je een leuk persoon leert kennen, dan is dat inderdaad prima.

Maar andere personen drugs geven of aansporen tot drugs met als doel om dan te "scoren" is natuurlijk helemaal niet prima (althans dat vind ik).
en net dat stuk is totaal niet bewezen, het tegenovergestelde zelfs, dit is het enige stuk die ontkracht is in vilnius, de vrouw die de aanklacht maakte en claimde gedrogeerd te zijn had geen drugs in haar systeem stelt het labo.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik had van iemand met voorheen een Trump avatar niet anders verwacht.

Dit is niet perse op jou gericht maar ik blijf het wel erg jammer vinden dat mensen, na alle verhalen die over Till naar bovenkomen, alsmede de verhalen over die enge feestjes, het geheel simpelweg wegduwen met woorden als woke, cancelcultuur, of storm in glas water. De slachtoffers worden volkomen vergeten en hun verhalen meteen weggeduwd als onzin.

Dat hele "onschuldig tot het tegendeel bewezen", maar wel meteen alle verhalen van slachtoffers wegzetten als woke (sowieso, wtf) en onderdeel van een niet bestaande cancelcultuur.

Zorgwekkend.
Goh ik denk niet dat iemand de slachtoffers wil wegzetten. Dat zou gewoon psychopathisch zijn om die te negeren. Ik hoop oprecht dat ieder slachtoffer krijgt wat zij nodig heeft om te herstellen of toch iets te kunnen plaatsen. Iedere misbruiker mag branden in de hel, ook als dat de zanger van een internationale band blijkt te zijn.

Wat ik begrijp onder cancelcultuur is het feit dat reeds voor concrete feiten/straffen/uitspraken alweer een kettingreactie in gang trad (misschien zelfs tegen de wens van de slachtoffers). Het mag een andere naam krijgen, maar het is gewoon een trend geworden. Universal Music stop de samenwerking, zijn boekenuitgever, petities tegen optredens,.... Johnny Depp werd ook gedropt door Disney, die nu terug de deur open zet. Tot op heden claimt Lindemann zuiver te zijn en is het aan het onderzoek om het tegendeel te bewijzen.

Ps. Dat andere bands het doen maakt het echt geen greintje minder oké

en net dat stuk is totaal niet bewezen, het tegenovergestelde zelfs, dit is het enige stuk die ontkracht is in vilnius, de vrouw die de aanklacht maakte en claimde gedrogeerd te zijn had geen drugs in haar systeem stelt het labo.
Het ging mij er ook meer om wat hier als "prima" werd afgedaan op het forum.

Wat ik begrijp onder cancelcultuur is het feit dat reeds voor concrete feiten/straffen/uitspraken alweer een kettingreactie in gang trad. Het mag een andere naam krijgen, maar het is gewoon een trend geworden. Universal Music stop de samenwerking, zijn boekenuitgever, petities tegen optredens,.... Johnny Depp werd ook gedropt door Disney, die nu terug de deur open zet.
Dat laatste is toch juist hét voorbeeld dat cancelcultuur niet bestaat? Die deur gaat toch weer open.

Die tour rolt gewoon door, er komen verbazingwekkend genoeg nog steeds massas mensen op af en als puntje bij paaltje komt zal er hoe dan ook voor Lindemann weinig veranderen. Ze hebben het nu alweer over headlinerposities op festivals als Download. Wat is er in vredesnaam feitelijk gecanceld nu?

Tegelijkertijd worden de mensen die met deze verhalen komen door aanhangers van Lindemann (en mensen die hard woke roepen om vervelend te kunnen doen en te kunnen shit stirren) niet gelooft of zelfs belachelijk gemaakt en worden verhalen met een korreltje zout genomen omdat mensen er nu pas mee naar voren durven treden.

De omgekeerde wereld imo.

• Leuk
Waarderingen: mattman
vrouwen slaan, drogeren en verkrachten? das absoluut niet toelaatbaar.
denk dat we daar wel allemaal over eens zijn ja!

ik verwacht wel dat het openbaar ministerie een goed onderzoek heeft lopen.
het imago van de leden Rammstein is sowieso al geschaad, of ze nu definitief strafbaar bevonden worden of de aanklachen als ongegrond verklaard gaan worden... Als de uitspraak er komt en het is ook als definitief strafbare feiten, zie ik geen voortgang meer van de band. Bij seponering blijft er alsnog jaren een vieze nasmaak aan de band hangen, om de verhalen, dat kleeft nog jaren.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread