Rammstein

Ik ben op vakantie naar Zwitserland en daarna Italië.
Net voor de grens heb ik in Duitsland nog getankt, achter de kassa werd ik geholpen door iemand met het volgende naambordje; T. Lindemann.
"Gute name!"
Hij lachte als een boer met kiespijn, maar duitsers en humor...

• Haha
Waarderingen: jbj
Ik zou de beschuldigen wel beschrijven als een serieus aantal niveautjes hoger dan gewoon 'decadent gedrag' hoor.
Je kan ook zonder probleem een decadent imago hebben en terwijl geen mensen aanranden, zo moeilijk is het niet.
Heb het ook helemaal niet over aanrandingen, gewoon over aangebrande feestjes, wat blijkbaar al genoeg is om de stekker eruit te trekken. Want cancel culture bestaat niet en er is nog niets bewezen, derhalve hebben de aantijgingen geen invloed op die beslissing en gaat het enkel over de vunzige activiteiten die bij bepaalde rock-acts horen.

Heb het ook helemaal niet over aanrandingen, gewoon over aangebrande feestjes, wat blijkbaar al genoeg is om de stekker eruit te trekken. Want cancel culture bestaat niet en er is nog niets bewezen, derhalve hebben de aantijgingen geen invloed op die beslissing en gaat het enkel over de vunzige activiteiten die bij bepaalde rock-acts horen.
De aantijgingen hebben duidelijk een verband met die feestjes en op basis van die verklaringen heeft de band vervolgens volledig zelfstandig beslist om die feestjes niet meer te houden. Heeft, opnieuw, helemaal niets met 'cancelcultuur' te maken.

ja die gaat door
Trouwens wel benieuwd wat hiermee gaat gebeuren. Bij Rammstein kan je nog zeggen dat de band meer is dan enkel Till, maar kan me voorstellen dat hij voor zijn solotour misschien gewoon zelf de stekker eruit trekt.

Er wordt hier toch gewoon over Rammstein en het nieuws rondom de band en Lindemann gepraat? Het is niet alsof er hier een totaal onrelevante offtopic discussie wordt gevoerd.
Zo bedoel ik het in ieder geval niet. Maar gaat nu vooral over Woke, cancelcultuur en Kevin Spacey inmiddels. Dat is toch een iets andere discussie. Kan ook heel goed gevoerd worden op een ander topic. In Nederland toch ook dichtbij met Marco en Thijs Römer nu weer.

Trouwens, om het nog eens on topic te houden.

Vergeet jullie parkeerkaarten niet, blijkbaar moet je die vooraf kopen voor parking c en dergelijke

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
imo niets mis mee om kaarten te laten winnen door Studio Brussel
ik zou zeggen niet mee eens dan niet mee doen, er zijn vast nog wel mensen die wel nog kaarten voor KBS en Rammstein willen winnen denk ik

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: xydroh en Timmetje
imo niets mis mee om kaarten te laten winnen door Studio Brussel
ik zou zeggen niet mee eens dan niet mee doen, er zijn vast nog wel mensen die wel nog kaarten voor KBS en Rammstein willen winnen denk ik
Het is het één of het ander Dennis. Het is mij bij die zender al langer een doorn in het oog dat al die aandacht schenken aan sociale problemen (mentaal welzijn,verkrachtingen,abortus,etc...) gewoon duidelijk voor de 'bühne' is om wat hits te scoren. Als puntje bij paaltje komt, is het gewoon een ordinaire zender die lekker hypocriet is.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
En nogmaals, ik kies geen partij (wie wel of niet gelijk heeft). Maar nu tickets uitdelen is gewoon niet tactvol.
je hoeft er niet naar te luisteren he, je hoeft ze zelfs geen aandacht te schenken ... maar dit , dit helpt niemand
Het is wel een zender dat betaald wordt door mijn (en mss uw) belastingsgeld. Van mijn part kunnen ze die subsidies aan wat betere dingen uitgeven.

Angry Hate GIF by SpongeBob SquarePants

mAaR OnScHulDig Tot hEt TeGenDeEl BeWezEn Is!!!

Jezus ik haat het wanneer mensen deze dooddoener bovenhalen.
Maar wat ben ik blij dat die 'dooddoener', ook wel artikel 11 van De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens genoemd, door onafhankelijke daarvoor gestudeerde rechters gebruikt wordt om te bepalen of iemand schuldig is en niet door forum-user Oasiss, Mattman, RubenFrusciante, Timmetje of Rammstein-fan Henk.
Bepaal gewoon tot een eventuele uitspraak voor jezelf wat je ervan vindt, en laat een ander dat ook doen. Zo ben ik niet naar de laatste show in Groningen van ze geweest ondanks dat ik kaarten had en zijn er hier ook mensen naar Arcade Fire geweest.

• Leuk
Waarderingen: zero, imac en wenteldave
Maar wat ben ik blij dat die 'dooddoener', ook wel artikel 11 van De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens genoemd, door onafhankelijke daarvoor gestudeerde rechters gebruikt wordt om te bepalen of iemand schuldig is en niet door forum-user Oasiss, Mattman, RubenFrusciante, Timmetje of Rammstein-fan Henk.
Bepaal gewoon tot een eventuele uitspraak voor jezelf wat je ervan vindt, en laat een ander dat ook doen. Zo ben ik niet naar de laatste show in Groningen van ze geweest ondanks dat ik kaarten had en zijn er hier ook mensen naar Arcade Fire geweest.
Een rechter zal niet perse naar internationaal recht verwijzen als een en ander ook is vastgelegd in nationaal en Europees recht. Onschuldpresumptie is een groot recht. Tenzij iets wettig (dus op grond van op dat moment geldende wetten) en overtuigend bewezen kan worden geacht, zal iedere rechter, godzijdank, niet tot een veroordeling geraken.

Zoals ik volgens mij ook al eerder probeerde aan te geven, rust er op slachtoffers van seksueel misbruik, los van mentale drempels om aangifte te doen, ook nog een enorm bewijsprobleem. Niet voor niets is wetgeving daarop aangepast, kort inhoudend dat het niet langer is dat geen nee, ja betekent, maar dat geen ja, nee betekent.

Ga er maar eens aanstaan om als vrouw nu te bewijzen dat op die keileuke feestjes (dat die bestonden, mag ik van alle strafrechtadvocaten hier aannemen?) onoorbare dingen zijn gebeurd. Als ik op een feestje pillen van iemand aanneem, betekent dat niet dat ik vervolgens uit elkaar getrokken wil worden op het moment dat ik nagenoeg passed out ben. Er is geen makkelijker vergrijp om (als fan) naar de onschuldpresumptie te verwijzen dan die in het kader van seksueel of grensoverschrijdend gedrag.

Betekent dit dat ik vind dat verdachten dan maar met "minder" bewijs veroordeeld moeten worden? Zeker niet. Ik vind zelf wel dat het moreel verwerpelijk is om niet verder te kijken dan je (fan)neus lang is. Maar goed, ik denk dat deze discussie inderdaad tot weinig gaat leiden.

Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread