Rammstein

Betekent dit dat ik vind dat verdachten dan maar met "minder" bewijs veroordeeld moeten worden? Zeker niet. Ik vind zelf wel dat het moreel verwerpelijk is om niet verder te kijken dan je (fan)neus lang is. Maar goed, ik denk dat deze discussie inderdaad tot weinig gaat leiden.
Dit is toch letterlijk wat ik hierboven zeg? Dat je dat zelf vindt is prima, doe ik ook, zie mijn actie om niet te gaan. Maar laat ieder dat voor zichzelf bepalen. Het is namelijk niet alsof jouw moreel 'de enige juiste' is. En zo komt het hier bij een aantal users wel erg vaak over.

Dit is toch letterlijk wat ik hierboven zeg? Dat je dat zelf vindt is prima, doe ik ook, zie mijn actie om niet te gaan. Maar laat ieder dat voor zichzelf bepalen. Het is namelijk niet alsof jouw moreel 'de enige juiste' is. En zo komt het hier bij een aantal users wel erg vaak over.
Je snapt het concept van een forum toch wel? Als ieder maar voor zichzelf zijn mening moet vormen en die voor zich houden, dan zou het een stille bedoening worden hier.

Ik vind het (kennelijk net als jij) moreel verwerpelijk om naar Rammstein te gaan, ik leg dat uit. Een hoop mensen vinden het prima om te gaan, en proberen uit te leggen waarom.

Ik vind het (kennelijk net als jij) moreel verwerpelijk om naar Rammstein te gaan, ik leg dat uit. Een hoop mensen vinden het prima om te gaan, en proberen uit te leggen waarom.
als er binnen een "discussie" geen persoonlijke aanvallen onderling zijn, is dat ook prima imo, om ieder z'n standpunt te laten melden en het waarom

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Maar wat ben ik blij dat die 'dooddoener', ook wel artikel 11 van De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens genoemd, door onafhankelijke daarvoor gestudeerde rechters gebruikt wordt om te bepalen of iemand schuldig is en niet door forum-user Oasiss, Mattman, RubenFrusciante, Timmetje of Rammstein-fan Henk.
Bepaal gewoon tot een eventuele uitspraak voor jezelf wat je ervan vindt, en laat een ander dat ook doen. Zo ben ik niet naar de laatste show in Groningen van ze geweest ondanks dat ik kaarten had en zijn er hier ook mensen naar Arcade Fire geweest.
Je begrijpt heus wel wat ik bedoel en over wie ik het heb he Ruben. Deze band blind volgen is even zorgelijk als deze band blind veroordelen.

En nogmaals: iedereen is vrij om te gaan uiteraard. Er zullen veel mensen zijn die het ook niet goed weten (en zelfs hun twijfels hebben over de zaak) maar hier hard naar hebben uitgekeken en die ook gewoon veel geld voor betaald hebben. En dus gewoon gaan en er het beste van maken. Ik wens hen een mooie avond en een geweldige show toe. Dat zal het vast ook wel worden.

Op TS een kleine 2000 tickets beschikbaar voor de 3 shows in Brussel volgende week. Die van mij verkocht via de resale van Eventim. Daar staan er nu nog een paar honderd te koop.

Ook wij verkopen 2 tickets, mogen weg voor €105,- per stuk.
1 ticket in Vak G en 1 ticket in Vak B. Voor meer details of geïnteresseerd in kopen, stuur me een PB.

Op TS een kleine 2000 tickets beschikbaar voor de 3 shows in Brussel volgende week. Die van mij verkocht via de resale van Eventim. Daar staan er nu nog een paar honderd te koop.
na het aankondigen van de 3e show in brussel waren er wel ook al redelijk wat tickets beschikbaar op TS.
denk dat 3 KBS'en de limiet was. een 4e zoals coldplay het deed ging volgens mij niet uitverkopen. show 3 heeft toch een paar maanden op niet uitverkocht gestaan.

Schertz Bergmann Rechtsanwälte verkrijgt gerechtelijk bevel tegen Kayla Shyx voor Till Lindemann: twitter.com/schertzbergmann/status/1683848129664147457?s=20

Artikel in Duitse Metal Hammer:
https://www.metal-hammer.de/rammstein-lindemann-klagt-erfolgreich-gegen-kayla-shyx-2094853/

via Google Translate:

Rammstein: Lindemann klaagt met succes aan tegen Kayla Shyx​

Een rechterlijke uitspraak verbiedt Kayla Shyx om beschuldigingen van seksueel misbruik tegen Rammstein-zangeres Till Lindemann te blijven uiten.

Till Lindemann boekte een overwinning tegen Kayla Shyx in de rechtbank van Hamburg. Een paar weken geleden uitte de YouTuber in de video "What really happen at Rammstein Afterparty's" serieuze aantijgingen tegen de Rammstein- zangeres . Ze legde onder meer uit dat ze zelf op een van de controversiële feesten van de muzikant was geweest en legde uit hoe vrouwen daarvoor zouden worden geworven.

Lindemann had eerder juridische stappen ondernomen tegen een hoofdartikel in Der Spiegel. Lindemanns advocaat Simon Bergmann beschreef de berichtgeving in een interview met Cicero als "erger dan de foto" en beschuldigde het nieuwsmagazine van een "lugubere stijl" . In de rechtbank boekten de zanger en zijn advocaat een gedeeltelijk succes tegen dat artikel. Vanaf nu mag Der Spiegel bepaalde uitspraken niet meer doen. Het blad mocht onder meer niet verder uiting geven aan het vermoeden dat Lindemann de vermeende slachtoffers volgzaam had gemaakt met knock-outdrops.
Kayla Shyx staat voor een soortgelijke schorsing als gevolg van een andere rechterlijke uitspraak ( LTO gemeld). Shyx kan niet blijven beweren dat Shelby Lynn en andere vrouwen 'gedrogeerd ' waren, aldus de verklaring. De reden die de verantwoordelijke regionale rechtbank gaf voor deze beslissing was dat de YouTuber "niet verder inging op de informatie waarover ze beschikte die de waarheid van de vermeende beschuldigingen aantoont" . Dit is echter niet het enige verwijt dat Shyx daardoor wordt verboden.

Bovendien mag Shyx nu niet meer beweren dat de naar verluidt getroffen vrouwen in het backstage-gebied eerst "dronken gemaakt" zouden worden voordat Lindemann kiest "met wie hij seks wil hebben". Bovendien mocht ze niet suggereren dat de beschuldigingen betrekking hadden op de praktijken van een "pedofiele verkrachter". Evenzo mag dat laatste niet langer "hartverscheurend" en "slecht" genoemd worden . Dit zou kunnen suggereren dat dit gebeurtenissen zijn die daadwerkelijk hebben plaatsgevonden. De rechtbank klaagde zelfs over het gebrek aan bewijs dat de ernstige beschuldigingen tegen Lindemann zou ondersteunen. Het vonnis is nog niet juridisch bindend.

• Leuk
Waarderingen: xydroh
Beschikbare kaarten voor KBS gaan richting de 3000. Voor 50 euro heb je al een zitplaats, voor 80 euro een staplaats. Sla je slag bij gebrek aan moreel kompas.

• Winning
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en xydroh
Beschikbare kaarten voor KBS gaan richting de 3000. Voor 50 euro heb je al een zitplaats, voor 80 euro een staplaats. Sla je slag bij gebrek aan moreel kompas.
Mocht ik niet naar Brakrock gaan ik zou het nog overwegen als de staankaarten nog wat zakken.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Ik ga mij alleszins amuseren. En met mijn moreel kompas is alles ook in orde trouwens heb hem vorige week nog pas op onderhoud gebracht.

Ik snap dit niet zo goed maar het zou wel aan mij liggen. Wat proberen jullie nou exact met deze comments te bereiken?

Die discussie van een paar dagen terug was netjes en inhoudelijk. Daar verandert die comment van Mark's Kal (waar ook weinig raars instaat imo) helemaal niets aan.

Wat wil je eigenlijk precies @wenteldave? Dat er in dit topic alleen nog over de muziek en de concerten gesproken wordt?

Die comments van jou en Ruben hierboven zijn juist wat er in de gehele discussie van een paar dagen terug niet gebeurde: Treiterig en enigszins op de man. Totaal niet nodig toch? :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Oasiss
Zou fijn zijn als het gewoon weer over de inhoud kan gaan; de grandioze songteksten en smaakvolle tierelantijnen bijvoorbeeld :).

Ik snap dit niet zo goed maar het zou wel aan mij liggen. Wat proberen jullie nou exact met deze comments te bereiken?

Die discussie van een paar dagen terug was netjes en inhoudelijk. Daar verandert die comment van Mark's Kal (waar ook weinig raars instaat imo) helemaal niets aan.

Wat wil je eigenlijk precies @wenteldave? Dat er in dit topic alleen nog over de muziek en de concerten gesproken wordt?

Die comments van jou en Ruben hierboven zijn juist wat er in de gehele discussie van een paar dagen terug niet gebeurde: Treiterig en enigszins op de man. Totaal niet nodig toch? :)
Dan ben je echt blind Timmetje. Je maakt zelf ook opmerkingen als "gezien je vroeger een Trump avatar had verbaast me dit niets", is dat op de inhoud? Of elke post van iemand waar je het niet mee eens bent belonen met een "🤣" zoals Oasiss. Héél constructief.
Hypocriet ten voeten uit, maar goed, niks nieuws en mede de reden waarom ik steeds minder post op het forum.

• Leuk
Waarderingen: zero en wenteldave

Users who are viewing this thread