Rammstein

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.214
4.467
Ik sta in de rij voor vrienden, maar deze site is wel nog tien keer vervelender dan ticketmaster. Ik word er al chagrijnig van terwijl ik zelf niet eens ga.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Gelukt voor Oostende, ik heb gwn gerefreshed in een andere browser:
Ik stond in de wachtrij in chrome, en was er bijna.
Opende eens zelfde url in Internet Explorer, en daar zonder wachten meteen binnen.. Zeer raar.

Maar hoera, tickets zijn binnen! :D
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.985
2.025
Gelukt voor Oostende, ik heb gwn gerefreshed in een andere browser:
Ik stond in de wachtrij in chrome, en was er bijna.
Opende eens zelfde url in Internet Explorer, en daar zonder wachten meteen binnen.. Zeer raar.

Maar hoera, tickets zijn binnen!
1f600.svg
Ik stond om 5 voor 11 in de wachtrij en pal om 11uur ging de pagina om te bestellen open; Oostende, here we come!
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Unfortunately, your desired tickets could not be reserved.
Please continue the ticket assistent so that the search for tickets can go on.
Your chances increase with your waiting time.

Slecht teken? Sowieso heel kut dat je na het selecteren van tickets weer in een 5 minuten wachtrij komt te staan, en nu dus nog een keer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als ik nou toch zelf kaarten had moeten kopen.....dan was ik echt knettergek geworden
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Haha ik dacht ik probeer het ook eens (lijkt me wel leuk om te gaan maar niet super belangrijk, kan ook nog naar een swapje kijken). Tijdje in de wachtrij gestaan, erdoor, 2 tickets aangevinkt, klik op bestellen: blanco pagina. Niks mee te beginnen. Staat wel "checkout" in de url maar verder helemaal niks te zien. Lekker bezig Eventim...
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ticketmaster is al erg maar dat eventim is nog VEEL erger. Wat een bagger site, geen doorkomen aan
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Nu dan toch gelukt. Hulde. De volgende wachttijd bedraagt ongeveer een jaar. Het kan altijd erger.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.214
4.467
Het is mijn vrienden gelukt kaartjes te krijgen, maar wat een draak van een site is dit zeg!
Blij dat ik zelf niet in de stress zat.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
En natuurlijk gooit het forum er bij mn laatste post ook nog even een "405 not allowed" error in, voor de goede orde. Nu we toch op slecht functionerende websites aan het kankeren zijn... :lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
NIJMEGEN - Fans van de Duitse metalband Rammstein doen vrijdag wanhopig pogingen om kaarten te kopen voor het concert dat volgend jaar gehouden wordt in Nijmegen. Door onbekende oorzaak ligt het systeem waarmee de kaarten kunnen worden aangeschaft plat.

https://t.co/cjC2cTa1XD
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Nouja plat, plat... Er gaan nog genoeg tickets over de toonbank zo te lezen. Wachtrij lijkt trouwens weg, Feuerzone is uitverkocht maar regulier lijkt nog gewoon beschikbaar.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
nog voor een collega een paar kaarten gescoord...het zal zo wel uitverkocht zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken