Rammstein

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De LIFAD codes zijn voor de additionele concerten in Duitsland niet te gebruiken. Ik vind dat erg netjes van Rammstein.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.328
5.832
Je moet niet vergeten dat Nijmegen ook zo'n beetje op de Duitse grens ligt, en er dus wellicht ook nog wat Duitsers zijn voor wie Goffertpark het dichts bijzijnde concert is. Ik denk ook wel dat het hard zal gaan hoor.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Wellicht komt er dan ook een tweede concert bij in Nijmegen. We wachten in spanning af.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wellicht komt er dan ook een tweede concert bij in Nijmegen. We wachten in spanning af.

ik denk het niet. Meeste LIFAD leden zitten in Duitsland en ik denk dat er heel veel LIFAD tickets zijn verkocht vandaar die extra Duitse shows.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Dit staat op de FB pagina van Rammstein:
Due to the high demand in the official fanclub pre-sale, Rammstein are now announcing additional shows for Germany – prior to the general pre-sale starting 05.07.2019

wow, dus enkel op de presale, besloten extra concerten al bij te voegen?
ben benieuwd hoe hard Goffert gaat morgen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
hoeveel capaciteit heeft Goffert? ik denk dat Oostende nog gaat meevallen mede door de gigantische capaciteit en omdat veel mensen rammstein volgende week al gaan zien. DIt geval had ik ook toen ac dc 2 keer kwam optreden maar dat kan ook gewoon door axl geweest zijn.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
ivm Rammstein in Oostende
Net berichtje gestuurd via Twitter naar Greenhouse Talent voor meer info voor die Golden Circle. (allemaal ongeveer)
- 5 000 man toegelaten in Golden circle
- 40 000 man GA Standing

Iemand een idee hoeveel volk er in die 1e 2 zones van Rock Werchter kan? Om dit zo ietwat te kunnen inschatten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ivm Rammstein in Oostende
Net berichtje gestuurd via Twitter naar Greenhouse Talent voor meer info voor die Golden Circle. (allemaal ongeveer)
– 5 000 man toegelaten in Golden circle
– 40 000 man GA Standing

Iemand een idee hoeveel volk er in die 1e 2 zones van Rock Werchter kan? Om dit zo ietwat te kunnen inschatten.

Lijkt er dan toch op dat de geruchten van 70-100k capaciteit niet gaan kloppen en dat dit op een 50k capaciteit gaat uitkomen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
wow, dus enkel op de presale, besloten extra concerten al bij te voegen?
ben benieuwd hoe hard Goffert gaat morgen?

Als een tiet. Dat is binnen max een uur uitverkocht. Zelfde geldt voor de reguliere concerten. Alleen Warschau zal waarschijnlijk minder hard gaan. hangt ook van de capaciteit van Eventim af.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Net berichtje gestuurd via Twitter naar Greenhouse Talent voor meer info voor die Golden Circle. (allemaal ongeveer)
– 5 000 man toegelaten in Golden circle
– 40 000 man GA Standing

Ik denk dat de stadions allemaal om en nabij de 50.000 kunnen houden. Goffertpark wat meer.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Zoals altijd, veel vloeken, te lang wachten, en dan met klamme handjes zo snel mogelijk het aantal gewenste tickets aanduiden... :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zoals altijd, veel vloeken, te lang wachten, en dan met klamme handjes zo snel mogelijk het aantal gewenste tickets aanduiden… ?

@Kachelle Advies. Gooi er een browser bij open en pak een concert wat anders redelijk in de buurt zit. aan de Oostgrens Dusseldorf bijv. Of maak er een weekendje Berlijn van. Zorg wel voor een eventim.de account. Succes
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Al meerdere keren door de wachtrij gekomen, maar geen mogelijkheid om tickets te kiezen.. Gaat ergens weer fout bij Eventim
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Al meerdere keren door de wachtrij gekomen, maar geen mogelijkheid om tickets te kiezen.. Gaat ergens weer fout bij Eventim

Ik heb precies hetzelfde.. Snap er helemaal niks van....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken