Rammstein

5 juli in de verkoop zie ik. Goedkoopste kaartje 90 euro. Ga hier nog eens goed over nadenken. Voor dit geld kan ik ook 8 keer naar een concert in Baroeg..

Park De Nieuwe Koers, Oostende
Tickets: € 89 | 115 (incl. kosten)

Ik neem aan dat er in dat park geen tribunes staan, vanwaar dan het prijsverschil?

Golden circle?
Iemand die weet of ze dat dit jaar ook hebben?

Ik ga niet naar het Goffertpark. Leeftijd en shit. Ik ga voor een weekendje Berlijn. Lekker treinen, hotelletje, cocktails.
Ticketswap zal tricky worden, alleen als het echt heel erg warm zou worden of echt kutweer dan zou dat kunnen.

Gisteren geweest, vond het echt weer heel erg tof ! Ga zeker proberen om volgend jaar weer te gaan.
Als er 1 band is die waar voor je geld geeft, is het wel Rammstein.

Vraagje... Stel dat Rammstein optreedt zonder al hun vuur en vuurwerk... Zouden jullie nog gaan? Ik zou alleszins zeer benieuwd zijn om dit te gaan bekijken..

Vraagje… Stel dat Rammstein optreedt zonder al hun vuur en vuurwerk… Zouden jullie nog gaan? Ik zou alleszins zeer benieuwd zijn om dit te gaan bekijken..

Voor mij heeft de kwaliteit van de muziek van Rammstein al die showelementen niet nodig. KISS is een ander verhaal bijvoorbeeld.

5 juli in de verkoop zie ik. Goedkoopste kaartje 90 euro. Ga hier nog eens goed over nadenken. Voor dit geld kan ik ook 8 keer naar een concert in Baroeg..

Dat kan toch niet...
Had mezelf voorgenomen om het concert in het Goffertpark mee te pakken, daar ik die in De Kuip gemist heb, maar deze prijs slaat echt alles. Ik ga het me ook afvragen.
In Rotterdam was het goedkoopste kaartje rond de €55,00. Waar komt die prijsstijging opeens vandaan?

Joslittel wrote:

Dat kan toch niet…
Had mezelf voorgenomen om het concert in het Goffertpark mee te pakken, daar ik die in De Kuip gemist heb, maar deze prijs slaat echt alles. Ik ga het me ook afvragen.
In Rotterdam was het goedkoopste kaartje rond de €55,00. Waar komt die prijsstijging opeens vandaan?

Koning boudewijnstadium was ook al 90 euro, in belgië blijft de prijs dus gelijk.

Vraagje… Stel dat Rammstein optreedt zonder al hun vuur en vuurwerk… Zouden jullie nog gaan? Ik zou alleszins zeer benieuwd zijn om dit te gaan bekijken..

Absoluut wel, Lindeman is natuurlijk ook gewoon een hele goede zanger en ik vind de muziek gewoon tof. Maar het is uiteraard wel zo dat het door alle showelementen ook heel tof is om naar te kijken.

Je kan bij wijze van spreken je schoonmoeder meenemen die normaal gesproken van Tino Martin houdt en die zal naderhand ook zeggen dat ze het tof vond. hahaha

Hoeveel zou een ticket op 27-6-’20 in Dusseldorf kosten ????

Over het algemeen zijn tickets in Duitsland wat duurder als in Nederland. zal om en nabij de 90-100 euro zijn denk ik

Vermoedelijk koopt ie via de fanclub.

U bent helemaal correct. 5 x Berlijn en 6 x Goffert. Leuk voor vrienden die niet willen stressen. Ik kan dus per concert 6 kaarten kopen. Ik dacht per lid maar het is per concert

Dus al er nog mensen naar andere concerten willen doe me PB. Presale code mag je van me hebben

Ik was graag gegaan, maar €86,90 vind ik simpelweg te duur.
Had ik toch m'n kans moeten grijpen in Rotterdam. Ach, wie weet zie ik ze ooit nog op een festival.

In Oostende werken ze met een Golden Circle :-x .
Enig idee hoe groot hun Golden Circle is? Als je dit vergelijkt met de vakken op Rock Werchter? Zou je dan buiten de eerste 2 vakken staan als je normale kaarten koopt?

In Oostende werken ze met een Golden Circle
1f621.svg
.
Enig idee hoe groot hun Golden Circle is? Als je dit vergelijkt met de vakken op Rock Werchter? Zou je dan buiten de eerste 2 vakken staan als je normale kaarten koopt?

Golden circle ziet er wel best groot uit eigenlijk. een stuk in de 120 euro voor zo'n kaart.

Users who are viewing this thread