Rammstein

De sfeer tijdens de opnames van Streichholz was erg goed. De kans dat dit album het laatste was is kleiner als het was na lifad

https://www.loudersound.com/features/rammsteins-self-titled-new-album-is-peak-unashamed-undiluted-rammstein

Lekker album hoor.

Op zondag 19 mei (tussen 12.00 en 15.00) staat de Rammstein truck bij de Media Markt in Apeldoorn! Maak daar kennis met andere fans, luister naar het album en win tickets voor de stadion tour ?

Het is echt een beest van een podium...Ik heb nog nooit zo een constructie gezien..kolere dat gaat echt gaaf worden.

PS Maandag 27 mei Nieuwe video....waarschijnlijk Auslander

[video]https://www.youtube.com/watch?v=p8cJo1ij1Fo[/video]

Weet wel niet als dit de juiste song is, lijkt me eerder dat dit voor een nummer als sonne bestemd is, hoe dan ook is dit een waanzinnig podium.
Zal me niet verbazen als er gewoon een olie tanker meereist met de band.

Weet wel niet als dit de juiste song is, lijkt me eerder dat dit voor een nummer als sonne bestemd is, hoe dan ook is dit een waanzinnig podium.
Zal me niet verbazen als er gewoon een olie tanker meereist met de band.

Nee hoor..Het is behoorlijk C02 neutraal. Werkt allemaal op gas hahaha.

https://www.facebook.com/Rammstein/posts/10156883055602713

duo jatekok als support, kan mij niet echt bekoren maar we komen dan ook allemaal voor de hoofdact.

Voorlopige setlist *nieuwe nummers

1 Deutschland*
2 Links 123
3 Sex*
4 Tattoo*
5 Sehnsucht
6 Zeig Dich*
7 Mein Herz Brennt
8 Puppe*
9 Heirate Mich
10 Diamant*
11 Rosenrot
12 Radio*
13 Mein Teil
14 Ausländer*
15 Du Hast
16 Ohne Dich
17 Sonne
18 Pussy
19 Ich Will
20 Du Riechst So Gut
21 Rammstein
22 Engel

Dus 8 nieuwe nummers worden gespeeld. Was ich liebe is geschrapt ten faveure van Rosenrot. Ook de remix van DEUTSCHLAND is geschrapt. Deze zaten wel in de eerste rehearsel.
Grote verrassingen zijn Rosenrot en Heirate Mich. Heerlijk dat Rammstein er weer in zit. Engel is de echte toepasselijke afsluiter. Morgen 1ste officiële concert met definitieve setlist.

Mooie setlist met voor ieder wat wils

Voorlopige setlist *nieuwe nummers

1 Deutschland*
2 Links 123
3 Sex*
4 Tattoo*
5 Sehnsucht
6 Zeig Dich*
7 Mein Herz Brennt
8 Puppe*
9 Heirate Mich
10 Diamant*
11 Rosenrot
12 Radio*
13 Mein Teil
14 Ausländer*
15 Du Hast
16 Ohne Dich
17 Sonne
18 Pussy
19 Ich Will
20 Du Riechst So Gut
21 Rammstein
22 Engel

Dus 8 nieuwe nummers worden gespeeld. Was ich liebe is geschrapt ten faveure van Rosenrot. Ook de remix van DEUTSCHLAND is geschrapt. Deze zaten wel in de eerste rehearsel.
Grote verrassingen zijn Rosenrot en Heirate Mich. Heerlijk dat Rammstein er weer in zit. Engel is de echte toepasselijke afsluiter. Morgen 1ste officiële concert met definitieve setlist.

Mooie setlist met voor ieder wat wils
*Baalt nog harder dat hij geen kaartje heeft*
Maar jezus wat een geweldige setlist, zelfs Rosenrot..
Nouja hopen dat ze volgend jaar festivals, lees Rock Werchter aandoen :)

Hier de officiele setlist van het eerste optreden *nieuwe nummers

Intro
1. Was ich liebe*
2. Links 2-3-4
3. Seks*
4. Tattoo*
5. Sehnsucht
6. Zeig dich*
7. Mein Herz brennt
8. Puppe*
9. Heirate mich
10. Diamant*
11. Deutschland (Rmx by Richard Z. Kruspe)*
12. Deutschland*
13. Radio*
14. Mein Teil
15. Du hast
16. Sonne
17. Ohne dich

Encore:
18. Engel (Scala & Kolacny version… more )
19. Ausländer*
20. Du riechst so gut
21. Pussy

Encore 2:
22. Rammstein
23. Ich will

Opvallend....Was ich Liebe als opener. Dat is niet echt een Deutschland/Sonne/Rammlied/Ramm4 opening. Minder BAM...meer muzikaal. Rosenrot is uit de set en Was ich Liebe er in. Ook de remix van Deutschland er in. Gelukkig zitten Heirate Mich en Rammstein nog steeds in de set.
Ik probeer zo weinig mogelijk stagespoilers te zien.....Rotterdam...hier kommen wier!!! PLus vandaag de premier van de totaal niet PC clip van Auslander.

@jefferke Ik denk dat je dat echt wel kunt shaken. Je zit echt vast aan de vrije markt of eventueel wat vrijval van andere concerten

N.a.v. de aankomende hitte as dinsdag heb ik even contact gelegd met de organisator. lege flesjes 0.5 liter mogen zonder dop mee naar binnen. Er zullen meerdere vulpunten zijn. Ik weet niet of er gesproeit gaat worden maar dat lijkt me wel wijs.

Goed veel eten en veel water drinken dus. Als je vooraan wil staan gaat dit echt een hel worden. Godzijdank heb ik zitplaatsen dus lekker n de catacomben blijven totdat Rammstein begint

2020

Aarhus, Denmark
Klagenfurt (Wörthersee Stadion)
Leipzig, Germany (Red Bull Arena)
Stuttgart (Mercedes Benz Arena)
Zürich, Switzerland (Stadion Letzigrund)
Ostende, Belgium
Belfast, UK
Nijmegen, Netherlands (Goffertpark)
Düsseldorf (MERKUR Arena?)
Hamburg (Volksparkstadion?)
Berlin (Olympiastadion die Zweite?)
Lyon, France
Torino, Italy
Warsaw, Poland
Tallinn, Estonia
Trondheim, Norway
Göteborg, Sweden (Ullevi Stadium?)