Rammstein

Ik ben echt een groot Rammstein fan en ga dan ook naar het concert in Rotterdam.
Maar waar ik Deutschland echt een heel tof nummer vond, valt deze me wel een beetje tegen.
Zegt al genoeg dat als ik hier op kantoor het nummer voorbij laat komen op Spotify, iedereen het wel oké vind en normaal gesproken beginnen ze meteen te zeuren haha

Ik ben echt een groot Rammstein fan en ga dan ook naar het concert in Rotterdam.
Maar waar ik Deutschland echt een heel tof nummer vond, valt deze me wel een beetje tegen.
Zegt al genoeg dat als ik hier op kantoor het nummer voorbij laat komen op Spotify, iedereen het wel oké vind en normaal gesproken beginnen ze meteen te zeuren haha

Ik heb het met elk album van Rammstein. er staat altijd wel een nummer op wat ik echt niks of minder vind
Herzeleid - Laichzeit
Sehnsucht - Eifersucht
Mutter - Nebel
Reise, Reise - Stein um Stein
Rosenrot - Feuer und Wasser
Liebe ist fur alle Da - Mehr

Ik verheug me om ze allemaal te luisteren en zien welke de paria onder de nummers is hahahaha

Ik ben er ook eens goed voor gaan zitten (disclaimer: heb altijd een zwak gehad voor Rammstein). Ik vind het een prima nummer, met name de riff is heerlijk en typisch Rammstein. Thematiek is goed. Het refrein is inderdaad niet het sterkste dat ze ooit geschreven hebben maar eindigt boven de streep. Tot nu toe prima nieuw materiaal maar ze zullen er geen nieuwe fans door krijgen.

Ik ben er ook eens goed voor gaan zitten (disclaimer: heb altijd een zwak gehad voor Rammstein). Ik vind het een prima nummer, met name de riff is heerlijk en typisch Rammstein. Thematiek is goed. Het refrein is inderdaad niet het sterkste dat ze ooit geschreven hebben maar eindigt boven de streep. Tot nu toe prima nieuw materiaal maar ze zullen er geen nieuwe fans door krijgen.

Erg benieuwd naar Diamant en Weit Weg

https://twitter.com/rsprachrohr/status/1128741504888070144?s=21

Apeldoorn? ???

<twitter-widget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1128741504888070144"></twitter-widget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Apeldoorn? ???

Wtf. Apeldoorn hoort echt niet in dat rijtje thuis.

Nee Darmstadt dan. Hahaha. Zal mij benieuwen. Misschien is Apeldoorn logistiek haalbaar.

bcmrmaybe wrote:
15 mei komt er weer een nieuwe video uit. Het zal waarschijnlijk Zeig Dich zijn.

Ik had nog best twee dagen kunnen wachten, maar dit vind ik ook prima.

Album is nu al te pindakazen als je dat wilt hoor. ;-)

Maar dat mag niet natuurlijk.

wenteldave wrote:

bcmrmaybe wrote:
15 mei komt er weer een nieuwe video uit. Het zal waarschijnlijk Zeig Dich zijn.

Ik had nog best twee dagen kunnen wachten, maar dit vind ik ook prima.

Album is nu al te pindakazen als je dat wilt hoor.
1f609.svg

Maar dat mag niet natuurlijk.

Ik had niks anders verwacht. Zag al wat nummers voorbijkomen, maar die hebben ze keurig van YouTube verwijderd.

Formeel bericht dat de release van de 3de video niet is doorgegaan gisteren. Er is geen reden opgegeven

zeig dich is echt een machtig nummer, ben benieuwd wat dit live gaat geven.

Heb trouwens nog dit te tonen, rammstein test hun nieuwe stage

Ik heb net de nieuwe plaat geluisterd en nu weer. Hoe meer ik em luister hoe leuker ik em vind.

Deutschland is gewoon briljant, Radio heerlijk riffen, Zeig dich heerlijk dramatisch over the top, Auslander is gewoon Hilarisch, Sex is HillbillyRammstein, Puppe is donker zoals alleen Rammstein dat kan zijn. Tattoo vind ik persoonlijk erg lekker (je merkt wel de Kruspe invloeden). Voor de rest moet ik nog even gaan zitten.

Ik kan me voorstellen dat veel Rammstein dit te poppy vinden maar ik vind het een erg lekkere Tanzmetal plaat

vind het wel jammer dat dit het laatste album gaat worden. Dit is geen band die nog snel een laatste album wil maken en snel een beetje geld verdienen. Je hoort gewoon dat dit een band is met frisse ideeën is .

vind het wel jammer dat dit het laatste album gaat worden. Dit is geen band die nog snel een laatste album wil maken en snel een beetje geld verdienen. Je hoort gewoon dat dit een band is met frisse ideeën is .

Volgens een recent interview met Till is er nog geen sprake van dat dit het laatste album is. Het opnameproces is erg goed verlopen voor dit album, de sfeer is goed.

Volgens een recent interview met Till is er nog geen sprake van dat dit het laatste album is. Het opnameproces is erg goed verlopen voor dit album, de sfeer is goed.

Volgens Richard ging dit het laatste album worden, maar we spreken dan al weer van een interview van een 2 jaar terug.

Belangrijke nuance: Richard heeft destijds gezegd dat de kans bestaat dat dit het laatste album zou worden, aangezien de sfeer binnen de band al wel vaker gespannen is geweest. Niet als een feit. Till heeft aangegeven dat men zo veel bruikbaar materiaal heeft geschreven dat er zomaar nog een album van kan worden opgenomen; beetje zoals Rosenrot na Reise Reise.

Users who are viewing this thread