Rammstein

Zou het kunnen dat ze eigenlijk voor festivals gingen maar de festivals moeilijk gingen doen? Daarom maar teruggetrokken en weer een stadiontour uit de grond gestampt? Want nog een keer met hetzelfde trucje de stadia langs lijkt me niet de eerste keuze te zijn.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en TNFke
Zou het kunnen dat ze eigenlijk voor festivals gingen maar de festivals moeilijk gingen doen? Daarom maar teruggetrokken en weer een stadiontour uit de grond gestampt? Want nog een keer met hetzelfde trucje de stadia langs lijkt me niet de eerste keuze te zijn.
Stadiontour levert nu gewoon veel meer op en dan hebben ze alles in eigen hand. We willen op dit forum (en andere fora) graag zoveel mogelijk bands op festivals zien, maar voor een grote groep bands zijn festivals niet interessant (meer).

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Dit denk ik ook. Na de beschuldigingen en Row Zero verhalen zie ik die mannen niet snel meer op veel festivals staan.

Blijf het vreemd vinden dat sommigen dit echt als een kanshebber voor pakweg Pinkpop zagen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje
Ik heb volledig hetzelfde gevoel.

Als Hellfest en Graspop nu een dagje minder gaan aankondigen, dan weten we genoeg.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel
Kans lijkt me inderdaad aannemelijk dat festivals voorlopig de band liever voorbij lopen.

wel benieuwd of ze nu weer Groningen gaan gek maken of terug naar Goffertpark of ergens anders gaan

wel benieuwd of ze nu weer Groningen gaan gek maken of terug naar Goffertpark of ergens anders gaan
Of gewoon Nederland een keertje overslaan.

Zou er nog zoveel animo voor zijn als ze voor de vierde keer met dezelfde tour komen? En helemaal na al dat nieuws van de afgelopen maanden?

Users who are viewing this thread