Rammstein

Dit denk ik ook. Na de beschuldigingen en Row Zero verhalen zie ik die mannen niet snel meer op veel festivals staan.

Blijf het vreemd vinden dat sommigen dit echt als een kanshebber voor pakweg Pinkpop zagen.
Klopt totaal niet…. Was sowieso plan gewoon terug voor stadions te gaan.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: mattman en zero
boertige organisatie
slechte parking regeling, te ver, te duur, totaal niet vlot eraf kunnen rijden...

lang aanschuiven merchandise
veel zever om jetons te kunnen kopen
opgefokt publiek zoals ik al de keren ervoor en erna niet had meegemaakt.
allemaal persoonlijk, maar heb toen echt gezegd, oostende nooit meer.
Behalve de parking vond ik dat eigenlijk een prima ervaring.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Behalve de parking vond ik dat eigenlijk een prima ervaring.
ja ik zeg het, persoonlijke ervaring.
was by far de minste van alle keren gewoon al door de randzaken.
mogelijk gewoon pech dat net die en die rij traag gingen, dat die medewerker lastig was enz...

boertige organisatie
slechte parking regeling, te ver, te duur, totaal niet vlot eraf kunnen rijden...

lang aanschuiven merchandise
veel zever om jetons te kunnen kopen
opgefokt publiek zoals ik al de keren ervoor en erna niet had meegemaakt.
allemaal persoonlijk, maar heb toen echt gezegd, oostende nooit meer.
Lijkt me inderdaad persoonlijk. Ik vond het net verrassend goed geregeld allemaal.
De Jetons waren enkel rechtover de inkom wat overbevolkt, maar als je wat dieper het terrein opliep, kon je daar zonder moeite jetons kopen. Merch ging (bij vrienden) ook vrij vlot.. Geen Graspop-toestanden zeg maar...

• Leuk
Lijkt me inderdaad persoonlijk. Ik vond het net verrassend goed geregeld allemaal.
De Jetons waren enkel rechtover de inkom wat overbevolkt, maar als je wat dieper het terrein opliep, kon je daar zonder moeite jetons kopen. Merch ging (bij vrienden) ook vrij vlot.. Geen Graspop-toestanden zeg maar...
ik stond links midden aan te schuiven...
dus niet vooraan
20 minuten, het is aan mij. en die kerel doet zijn kot toe want het is pauze...
echt, dus dan knettert het in mijn knop, aan een andere rij gaan aanschuiven en bijgevolg iedereen nog langer staan aanschuiven want nog een man of 30 achter mij en allemaal niet erg happy

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
dus niet vooraan
echt, dus dan, aan een andere rij gaan aanschuiven en bijgevolg iedereen nog langer staan aanschuiven want nog een man of 30 achter mij en allemaal niet erg happy
OK ja, zo'n taferelen niet voorgehad of opgemerkt. Maar leuk is dan inderdaad wel anders...

OK ja, zo'n taferelen niet voorgehad of opgemerkt. Maar leuk is dan inderdaad wel anders...
ja met wa volk echt staan WTF?
en die zo ja ik moet ook eten...
zoek dan iemand om even over te nemen voor je weg gaat.
parking personeel ook erg kortaf en dergelijke

en dan op klap op de vuurpijl ne zatlap dat denkt dat em recht heeft om mij opzij te duwen.
ik wil niet bewegen, en begint dan te dreigen met op men bakkes te slaan en dat is ook op pas gestopt net voor het punt van fysiek geweld

geweldige dag... not
gelukkig was het een maand later in New York top!

dus niet vooraan
echt, dus dan knettert het in mijn knop, aan een andere rij gaan aanschuiven en bijgevolg iedereen nog langer staan aanschuiven want nog een man of 30 achter mij en allemaal niet erg happy
Lijkt me toch een zware fout ofwel van de werknemer zelf of van de organisatie, kan beide zijn. Laat die werknemer in oauze gaan tijdens de show, niet ervoor of erna. Dan is 1 tokenbalie vaak voldoende.

• Leuk
Waarderingen: reaper en jonasvh
Lijkt me toch een zware fout ofwel van de werknemer zelf of van de organisatie, kan beide zijn. Laat die werknemer in oauze gaan tijdens de show, niet ervoor of erna. Dan is 1 tokenbalie vaak voldoende.
yep inderdaad, daarmee, ik vond dat het echt gewoon schorte aan organisatie
ok het was de eerste keer dus kan zo een zaken nu wel beter plaatsen. maar alles verliep voor mij althans zeer frustrerend.
en het dronkenmansgeval hielp niet

Ik ben in Oostende rustig vooraan links gewandeld en daar jetons gekocht. Stond niemand.
Maar mijn broer kwam rechtstreeks van zijn werk, en had die parking zogezegd op 15min wandelen. Was eerder 45min. Hadden ze toch wat verbloemd op de site.

• Leuk
Ik ben in Oostende rustig vooraan links gewandeld en daar jetons gekocht. Stond niemand.
Maar mijn broer kwam rechtstreeks van zijn werk, en had die parking zogezegd op 15min wandelen. Was eerder 45min. Hadden ze toch wat verbloemd op de site.
ja dat was idd +30 minuten ipv 15
nuja
ik merk dat ik toch sowieso ook aan het draaien ben
enig idee dat weer eind juli/augustus gaat zijn?

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Eind juni dacht ik, maar we zullen het sebiet wel horen zeker?
en het is zeker dat het weer dezelfde stage is?
In de aankondiging hoor ik terug de originele versie van Engel, en die is niet mogelijk op de huidige opstelling moest die terug in de setlist komen. althans niet met de vleugels die ze vroeger gebruikten om Till op te heisen.

Hoe was de zichtbaarheid in Oostende? Ik hoorde dat het plein iets afloopt waardoor het meevalt?
Was voor mij eerste keer KBS, vond ik verrassend goed meevallen (zitplekken).

Hoe was de zichtbaarheid in Oostende? Ik hoorde dat het plein iets afloopt waardoor het meevalt?
Was voor mij eerste keer KBS, vond ik verrassend goed meevallen (zitplekken).
Ik vond dat prima.

Over de stage, ik heb dat vernomen ja. Maar ik wil er ook zeker bij vertellen dat ik het ook maar doe met dingen die ik hoor, en dat is niet altijd correct. Dingen die snel veranderen is eigen aan het wereldje.
Afgelopen voorjaar van mensen uit het productiewereldje vernomen dat Taylor Swift KBS zou doen, en dat bleek ook niet te zijn doorgegaan finaal. En ging uit van wel. Dus ja.

Maar Oostende is 100% juist ;-).

Users who are viewing this thread