Rammstein

ja dat was idd +30 minuten ipv 15
nuja
ik merk dat ik toch sowieso ook aan het draaien ben
enig idee dat weer eind juli/augustus gaat zijn?
Ik had meteen de verste parking genomen. En dat viel goed mee. Er stonden zowel bij aankomt als vertrek een rij bussen ons op te wachten. Doordat je wat aanschuift voor shuttlebussen, is er minder drukte bij het afrijden van de parking. Waren wel nieuwbouw industrieterreinen, dus geen idee hoeveel plaats er nog beschikbaar van zal zijn.

er was ooit een vrijdagmiddag 16:00...
maar tegenwoordig is niets meer aannemelijk

gewoon roepen, vandaag is de dag, dan komt het moment vanzelf naar je toe
dat was de vaste voor werchter die vrijdag 16u
was tof ook, weten dat er iedere week iets zou komen op dat moment

Oostende is toch beter dan die galmbak van KBS?

Als Bruce ook nu op TW-Classic staat, opnieuw, is het helemaal 'back to the future'.

RHCP op Werchter? 😇

Oostende is toch beter dan die galmbak van KBS?
Neen, in KBS staat het podium 'in de breedte', dan heb je van overal een vrij goed zicht op het podium. In Oostende betreft het een lang, smal veld, daar kan je echt ver van het podium verwijderd staan.

• Verdrietig
Waarderingen: slyke
Wie weet gewoon om 18.00 nog, lijkt me dat Rammstein zich nergens iets van aantrekt. Zou leuk zijn als een band ooit gewoon eens midden in de nacht iets aankondigt
Persoonlijk zou ik zeggen morgen of donderdag. Zo blijven ze in het nieuws. Niet dat dat wat uitmaakt. Het verkoopt toch wel..

Wie weet gewoon om 18.00 nog, lijkt me dat Rammstein zich nergens iets van aantrekt. Zou leuk zijn als een band ooit gewoon eens midden in de nacht iets aankondigt
Een ook eens meer voorverkopen in het midden van de nacht, dan telkens in de week op een uur waarop iedereen aan het werk is (doen ze waarschijnlijk wel bewust).

eerste gelekt?

11 mei 2024 Praag, Letiště Letňany

edit: da's geen stadion, het is een vliegveld / fyi Depeche Mode stond op deze open air locatie 30-07-2023

vermoeden ontstaat wel, dat "stadion tour" met een korrel zout genomen kan worden en ze weer kiezen voor outdoor locaties

Users who are viewing this thread