Rammstein

niet zo veel als je denkt hoor. zeker in dit genre. ac/dc, metallica, rammstein en daarna mag je al beginnen goed zoeken. en 2 van de 3 zijn niet beschikbaar. als die derde nu wel beschikbaar wordt dan is dat een binnenkopper.
ik denk dat zelfs een metallica niet zoveel tickets verschuift als een rammstein
en AC/DC doet geen fesitvals dus blijft er weinig over
in het pop genre zijn er natuurlijk wel meer dan genoeg artiesten van dit kaliber.
The Weeknd, Harry Styles, Ed Sheeran, Taylor Swift, Coldplay hebben allemaal geen moeite met het verschuiven van 150k tickets.

Ik verwacht ze op Graspop, simpelweg omdat de poel voor GMM wat kleiner is dit jaar, en Rock Werchter zelf al een tijdje in andere genres vist. Voor RW is Foo Fighters -quasi zeker- een rockheadliner, met nog één gitaar-georienteerde band heb je al een goede vertegenwoordiging van het genre. Rammstein hoeft daar zeker niet meer bij om een mooi weekend te hebben.

Ik verwacht ze op Graspop, simpelweg omdat de poel voor GMM wat kleiner is dit jaar, en Rock Werchter zelf al een tijdje in andere genres vist. Voor RW is Foo Fighters -quasi zeker- een rockheadliner, met nog één gitaar-georienteerde band heb je al een goede vertegenwoordiging van het genre. Rammstein hoeft daar zeker niet meer bij om een mooi weekend te hebben.
echt benieuwd of die tour nog door gaat...

vooralsnog blijft Download UK door mijn hoofd spoken.

maar als ze echt op festivals staan, ben ik echt benieuwd welke

I think they were also booked for Nova Rock because first plan for next year was to be from June 13 to June 16, but at the end of the festival, they've announced that it will be only 3 days, without June 16. So I think they had Rammstein for last day, but after all this allegations, they've pulled them off.

2b0c66ab-0186-4921-b55e-307aaa4683b4.jpeg.746939b1aa5278d5a722e4b9e3b6f70f.jpeg

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr
I think they were also booked for Nova Rock because first plan for next year was to be from June 13 to June 16, but at the end of the festival, they've announced that it will be only 3 days, without June 16. So I think they had Rammstein for last day, but after all this allegations, they've pulled them off.

Bekijk bijlage 6511
De organisator (Ewald Tatar van NovaRock) zei er het volgende over:

https://www.oe24.at/leute/kultur/tatar-ziehe-vor-diesen-fans-den-hut/558828861
ik zal het betreffende stukje door Google Translate halen:
OE24: Hoe moeilijk is het om daarvoor zes tot acht headliners te krijgen?
Ewald Tatar: Het wordt steeds moeilijker. Dit is een van de redenen waarom we aanvankelijk slechts drie dagen voor 2024 aankondigden. Komt de superact voor een vierde dag, dan proberen we een vierde dag te boeken. Het is altijd beter om een label toe te voegen dan er een te knippen.

Hij laat de optie van een 4e dag dus nog open?

I’m sure it will be 4 days. Can’t find any reason why would return to 3 days…lack of big headliner or super act how he called them is not a reason…Bilderbuch 🤦‍♂️ Volbeat 🤦

had mijn 'hoop' een beetje bij festivals liggen en een iets andere show/setup...
idem. ale andere show/setup vooral
want Brussel, Oostende, New York, 2x brussel is het echt wel klaar deze tour setup voor mij.
Blijkbaar nog een jaar rekken dit. Ja dan is het zonder mij

Is dit niet 4 ondertussen?
Klopt zie ik. Was vergeten dat die al in 2019 gepasseerd was!

Zoals hierboven vermeld: hopelijk toch wat andere pyro-elementen of een geheel nieuwe setlist. Maar helaas te kortbij om dit zomaar te verwachten. Nu, als je vlot 3x KBS uitverkoopt (zonder rekening te houden met ticketswap) het jaar nadaat je 2x Oostende uitverkocht, dan is er nog steeds vraag.

Werchter/Graspop Boutique of TW Classic met een aangepast podium zou leuk zijn, maar ik vrees dat ze het podium nog een jaartje gaan opgebruiken.

De investering van de productie van deze tour is volgens mij pas in 2022 terugverdiend. Dit jaar dus pas flink kunnen cashen. Volgend jaar nog zo'n tour erbij en dan wellicht even een paar jaar 'rust'?

Users who are viewing this thread