Rammstein

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
er staan meer mensen in de wachtrij dan dat er kaarten beschikbaar zijn voor een extra KBS show, de band moet toch echt beginnen denken aan wat er na KBS nog mogelijk is, hoe ze het nog groter kunnen doen
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Nieuw concert toegevoegd op 5 augustus 2023

Edit: ook voor deze datum zijn alle staanplaatsen reeds uitverkocht.
 
Laatst bewerkt:

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
er staan meer mensen in de wachtrij dan dat er kaarten beschikbaar zijn voor een extra KBS show, de band moet toch echt beginnen denken aan wat er na KBS nog mogelijk is, hoe ze het nog groter kunnen doen
Ik pleit voor een filter om het dagjesvolk eruit te filteren die niet echt geïnteresseerd zijn in de band/muziek.

Geen flauw idee hoe, maar vorige maand in Oostende liepen er hoe dan ook veel te veel rond die alleen maar kwamen om tegen elkaar te lullen en nauwelijks naar het podium keken.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Ik denk dat we Rammstein niet meer terugzien op de festivals.

Zouden ze nog een #3 eraan vasthangen in Brussel?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.566
Ik pleit voor een filter om het dagjesvolk eruit te filteren die niet echt geïnteresseerd zijn in de band/muziek.

Geen flauw idee hoe, maar vorige maand in Oostende liepen er hoe dan ook veel te veel rond die alleen maar kwamen om tegen elkaar te lullen en nauwelijks naar het podium keken.
Rammstein is in dat opzicht een beetje zoals Coldplay: ik ken mensen die naar deze bands gingen, maar die eigenlijk niet van livemuziek/concerten houden. Wordt een beetje zoals een dagje naar een pretpark voor veel volk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Rammstein is in dat opzicht een beetje zoals Coldplay: ik ken mensen die naar deze bands gingen, maar die eigenlijk niet van livemuziek/concerten houden.
Mooi toch? Misschien gaan ze het fantastisch vinden en van daar uit meer concerten bezoeken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Mooi toch? Misschien gaan ze het fantastisch vinden en van daar uit meer concerten bezoeken.
vind het alleen doodzonde dat ze dan geen support meebrengen en in de spotlight zetten. zet daar een eisbrechter of zo voor en die gaan even goed het kot afbreken tijdens dat het volk toetreed
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Persoonlijk snap ik de Rammstein hype niet. Beste albums zijn vooral die uit het verleden. Show is natuurlijk wel een spektakel en de Duitse tanzmetal is best geinig, maar die heb ik na 1 keer ook wel gezien.
Uiteindelijk zijn ze wel 'hot' op dit moment en wens ik degene die gaan uiteraard veel plezier toe!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken