Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vraag me af als er vandaag de dag 1 band bestaat die zo veel in demand is als Rammstein. Die na 3 jaar touren met dezelfde show nog altijd 3 KBS kan verkopen en er zonder veel moeite nog zeker 3 bij kan doen
Echt insane inderdaad dat een Duitstalige tanzmetalband overal ter wereld moeiteloos stadia meerdere keren uitverkoopt. Grootste rockband die er is momenteel denk ik (Coldplay is al lang geen rockband meer).
Heb dan ook maar 4 tickets aangeschaft voor 3 augustus, de twee andere jammer genoeg niet binnengeraakt. Ben wel benieuwd of deze ook gaat uitverkopen... De hype is misschien net wat gaan liggen met alle andere festivals die met hun aankondigingen bezig zijn. De wachtrij voor tickets te kopen was in ieder geval een pak minder volk (kwam om 10u direct uit op plaats 300 ipv 60.000 voor de vorige 2 shows).
weten jullie eigenlijk wanneer de tickets toekomen voor de LIFAD fanclub? vorige keer waren die meteen na het booken opgestuurd, maar denk dat 2020 ervoor gezorgd heeft dat ze dit pas een paar weken voor de show doen?
weten jullie eigenlijk wanneer de tickets toekomen voor de LIFAD fanclub? vorige keer waren die meteen na het booken opgestuurd, maar denk dat 2020 ervoor gezorgd heeft dat ze dit pas een paar weken voor de show doen?
Tickets voor de aanstaande tour? Zowel de gewoon gekochte als de tickets gekocht via LIFAD heb ik al maanden binnen. Kwamen een paar weken na de verkoop.