Pukkelpop 2025

Nog maar 4 dagen en wij gaan ons druk maken om het woord vlonder/boardwalk/Boulevard :LOL:

Ben al aan het inpakken en inkopen aan het doen. Laat Pukkelpop 2025 maar komen!!!

• Haha
Waarderingen: Brecht_vds88
Nog even terug naar die mainstage opener op zondag voor het laatste beetje voorpret. Gokjes? Ik denk Sylvie Kreusch of Compact Disk Dummies.

Op Tomorrowland heeft Charlotte de Witte de MainStage zowel geopend als gesloten, dus dan wordt het in ons geval misschien toch Queens of the Stone Age met een voorproefje van hun acoustic tour?

• Wow
Waarderingen: timv
Eerste Pukkelpop > 1985 > Grootste hit Bowlings for Soup.

Maar dan ga ik wel even pissig zijn op meneer de booker van Pukkelpop.

De naam die ik heb tehoren gekregen is nog niet vernoemd! Ze zijn blijkbaar ook pas heel laat gecontacteerd geweest (na wegvallen MK) dus verwacht niks te groot! Leuke voorstellen wel allemaal!

• Thinking
Waarderingen: Kachelle
De naam die ik heb tehoren gekregen is nog niet vernoemd! Ze zijn blijkbaar ook pas heel laat gecontacteerd geweest (na wegvallen MK) dus verwacht niks te groot! Leuke voorstellen wel allemaal!
Suzan en Freek? Het zou hen zeker gegund zijn!

• Thinking
Waarderingen: CSM
Welke nationaliteit?

Users who are viewing this thread