Pukkelpop 2024

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Ik zag Raye net op tv optreden, Brit pop awards. Daar kijk ik nu al naar uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
I.v.m. fomo maar niet te lang gewacht met het aanschaffen van de combitickets.
Ik moet ook zeggen dat het programma ook erg in mijn straatje is.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Hoe snel verwachten we dat de combi-tickets zullen uitverkopen?
Normaalgesproken kan je wel lang wachten en heb je weken of zelfs maanden te tijd na de eerste verkoopdag.
Het zal mij niet verbazen wanneer de combitickets sowieso al in maart en misschien al volgende week uitverkocht zijn.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Die hype die ze gooien op Facebook is ongekend. Slim is het wel, maar ook een beetje schaamteloos haha. Wilde nog even wachten met tickets kopen voor de vrijdag, maar het begint nu toch te jeuken.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Die hype die ze gooien op Facebook is ongekend. Slim is het wel, maar ook een beetje schaamteloos haha. Wilde nog even wachten met tickets kopen voor de vrijdag, maar het begint nu toch te jeuken.
Ik zou toch gedacht hebben dat 50% van de omzet op de openingsdag ongeveer normaal is?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.149
Ik herinner me de eerste keer dat ik naar Pukkelpop ging in 2014 (Jezus, waar is de tijd) dat het toen ook zo'n enorme vaart liep. Toen waren combi's op een maand/maand of twee? tijd ofzo erdoor gegaan? Daarna is het nooit meer zo snel gegaan. Merk wel dat PKP het de laatste jaren weer terug gewoon goed doet, zowel qua programma als qua branding.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik herinner me de eerste keer dat ik naar Pukkelpop ging in 2014 (Jezus, waar is de tijd) dat het toen ook zo'n enorme vaart liep. Toen waren combi's op een maand/maand of twee? tijd ofzo erdoor gegaan? Daarna is het nooit meer zo snel gegaan. Merk wel dat PKP het de laatste jaren weer terug gewoon goed doet, zowel qua programma als qua branding.
Mijn eerste was uit 2009. Even naar de combiprijs gekeken. 135 euro 😬
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
86
In welke mate is er sprake van een 'hollandersinvasie' in die 50procent verkochte combitickets dit WE?. Lowlands verkoopt alles direct uit en de combitickets zijn bijna 50 euro duurder dan die van Pukkelpop dus het kan perfect zijn dat een groot deel Nederlanders nu al een ticket Pukkelpop gekocht hebben gezien de belangrijkste acts bekend zijn. ik vermoed dat vanaf maandag het voornamelijk Belgen zullen zijn en dat dan de verkoop veel trager gaat. Vorig jaar duurde het toch opvallend lang eer dat topfestivaldagen voor Pukkelpop zoals Billie Eilish en Yungblud op vrijdag of the Killers en Florence and the Machine op zondag uitverkocht geraakten. Vorig jaar waren de combitickets Pukkelpop op 12 juli uitverkocht. op 3 augustus 2023 waren de vrijdagtickets uitverkocht terwijl er nog een beperkt aantal tickets voor zaterdag en zondag waren. Ik vermoed dat voor de combitickets het nu wat sneller zal gaan (einde mei of juni)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken