Pukkelpop 2024

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
585
371
Morgen Cabaret Vert met de ontbrekende rap-headliner! (Asap Rocky?) & 22 namen!

Ik gok ook nog een kanshebber voor Pukkelpop (op de zondag..?)
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Phoenix, Vitalic, Charlotte Adigery en Compact Disk Dummies kunnen geschrapt worden voor Pukkelpop, ze komen op 3 augustus naar de Lokerse Feesten. Voor Charlotte Adigery en Boris Pupul wordt zelfs expliciet gezegd dat dit het enigste Vlaamse optreden dit jaar zal zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
't Is een beetje geven en nemen natuurlijk, The Haunted Youth speelt z'n enige festivalshow op Pukkelpop.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Morgen Cabaret Vert met de ontbrekende rap-headliner! (Asap Rocky?) & 22 namen!

Ik gok ook nog een kanshebber voor Pukkelpop (op de zondag..?)
Headliner is 21 Savage geworden... Zou in principe kunnen doorkomen naar PKP maar ik acht de kans niet immens groot.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
staat al op les ardentes
Dat sluit hem dan direct helemaal uit. Desalniettemin is er momenteel enkel op vrijdag wat te beleven op rap en hiphopgebied (Stormzy, J Hus en Denzel Curry). Dus op dat gebied verwacht ik op zaterdag en zondag toch ook wel nog wat.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Ik wil dit even kwijt, Pukkelpop is voor mij persoonlijk het beste festival van België. Elk jaar goed georganiseerd, check-in voor festival bandjes tegenover de ingang, en een super ordelijke (lettertype) website niet zoals die van Lowlands die is juist het tegenovergestelde.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.560
4.477
Ik wil dit even kwijt, Pukkelpop is voor mij persoonlijk het beste festival van België. Elk jaar goed georganiseerd, check-in voor festival bandjes tegenover de ingang, en een super ordelijke (lettertype) website niet zoals die van Lowlands die is juist het tegenovergestelde.
Ben je al eens naar een ander geweest?
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
961
1.000
Ik wil dit even kwijt, Pukkelpop is voor mij persoonlijk het beste festival van België. Elk jaar goed georganiseerd, check-in voor festival bandjes tegenover de ingang, en een super ordelijke (lettertype) website niet zoals die van Lowlands die is juist het tegenovergestelde.
Alleen al voor de check-in voor de festival bandjes tegenover de ingang zou ik willen gaan !
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik bedoel, Pukkelpopper heeft gelijk wat betreft de organisatie. Het is veruit het meest georganiseerde festival waar ik ben geweest, waar dan ook. Maakt voor mij een groot verschil. Ik wil mijn tijd niet verspillen met wachten op het toilet, naar het festival gaan of een biertje drinken. Pendelbussen naar Hasselt en het inbegrepen treinkaartje zijn ook geweldig. Je zou in Groot-Brittannië nooit een festival krijgen waarbij het treinkaartje in het ticket zit.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
961
1.000
Soms ook een beetje overdreven in hun organisatie. Zoals met hun tickets op naam en de camping die aan je toegangsticket gekoppeld is...

Ik had vorig jaar twee dagtickets voor Pukkelpop en heb pas achteraf beslist om ook te blijven kamperen. Ik denk dat ik er een halve dag mee bezig ben geweest om dat omgezet te krijgen...
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
107
84
Ik heb toch ieder jaar wel wat organisatorische frustraties die ik bv. bij Werchter niet heb. Maar dat zal wel persoonlijk zijn en zo kan je een lange discussie voeren. Zolang ieder zijn ding vindt, dat is het belangrijkste. Al is hun systeem om bandje af te halen wel top.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Kan iemand mij vertellen wat de grootste verschillen zijn tussen camping chill en relax?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.183
3.004
Kan iemand mij vertellen wat de grootste verschillen zijn tussen camping chill en relax?
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Ik heb toch ieder jaar wel wat organisatorische frustraties die ik bv. bij Werchter niet heb. Maar dat zal wel persoonlijk zijn en zo kan je een lange discussie voeren. Zolang ieder zijn ding vindt, dat is het belangrijkste. Al is hun systeem om bandje af te halen wel top.
Ik ben wel benieuwd naar je frustraties. Mss kunnen we helpen die weg te werken.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Ik wil dit even kwijt, Pukkelpop is voor mij persoonlijk het beste festival van België. Elk jaar goed georganiseerd, check-in voor festival bandjes tegenover de ingang, en een super ordelijke (lettertype) website niet zoals die van Lowlands die is juist het tegenovergestelde.
- Gratis trein en bus.
- Campings heel dichtbij.
- Voldoende tijd voor camping op te zetten voor het festival start.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Ik heb toch ieder jaar wel wat organisatorische frustraties die ik bv. bij Werchter niet heb. Maar dat zal wel persoonlijk zijn en zo kan je een lange discussie voeren. Zolang ieder zijn ding vindt, dat is het belangrijkste. Al is hun systeem om bandje af te halen wel top.
Ik kampeer niet - slaap in de buurt maar op het terrein zelf kan de organisatie voor mij nauwelijks beter. Ik moet eigenlijk zo goed als nooit wachten, niet voor binnen te geraken, niet voor drinken (uitzondering: beer shack na laatste show van de dag), niet of nauwelijks voor eten, niet of nauwelijks voor toilet....al jaren top daar.
 
Laatst bewerkt:

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
58
45
Ik wil dit even kwijt, Pukkelpop is voor mij persoonlijk het beste festival van België. Elk jaar goed georganiseerd, check-in voor festival bandjes tegenover de ingang, en een super ordelijke (lettertype) website niet zoals die van Lowlands die is juist het tegenovergestelde.
Het heeft ook veel te maken met de sfeer van het moment, het weer (niet onbelangrijk imo), je eigen gemoed, etc.
Maar wat betreft Pukkelpop heb ik dezelfde mening.

Ik kampeer niet - slaap in de buurt maar op het terrein zelf kan de organisatie voor mij nauwelijks beter. Ik moet eigenlijk zo goed als nooit wachten, niet voor binnen te geraken, niet voor drinken (uitzondering: beer shock na laatste show van de dag), niet of nauwelijks voor eten, niet of nauwelijks voor toilet....al jaren top daar.
Inderdaad, de wachttijden zijn echt wel tot een minimum beperkt vind ik. Eten/drinken, toegang, toilet en zelfs een mooie plaats voor een optreden (je moet niet 2 uren op voorhand al een plek reserveren)...
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken