Pukkelpop 2024

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Ed Sheeran uitgesloten. Festival exclusief voor Hurricane/Southside festival

🎉🎉🎉🎉

Staat ook op een Noors festival dus dit klopt al niet ;).
Zal trouwens eerder Werchter Boutique worden en niet PKP!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ja die tekst klopt niet echt, kan je variabel interpreteren. Ed gaat gewoon in Duitsland er nog arenashows bijdoen.
Zullen nog wel wat festivals bijkomen.
Denk je dat Arena shows in Duitsland realistisch zijn? De meeste grote stadions worden in die periode gebruikt voof het EK.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Er worden 'maar' 10 stadions gebruikt tijdens het EK. Er blijven nog meer dan genoeg 30.000+ stadions over voor optredens.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Er worden 'maar' 10 stadions gebruikt tijdens het EK. Er blijven nog meer dan genoeg 30.000+ stadions over voor optredens.
Tuurlijk, Köln heeft bijvoorbeeld meerdere grote concertlocaties maar de vraag is of de lokale autoriteiten dan grootschalige concerten wil toestaan in deze periode. Ik denk dat de hulpdiensten hun handen vol hebben tijdens zo'n EK. Een wedstrijd van het Nederlands elftal in deze regio trekt waarschijnlijk tienduizenden supporters naar de stad en niet alleen de 50k die in het stadion zitten.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Tuurlijk, Köln heeft bijvoorbeeld meerdere grote concertlocaties maar de vraag is of de lokale autoriteiten dan grootschalige concerten wil toestaan in deze periode. Ik denk dat de hulpdiensten hun handen vol hebben tijdens zo'n EK. Een wedstrijd van het Nederlands elftal in deze regio trekt waarschijnlijk tienduizenden supporters naar de stad en niet alleen de 50k die in het stadion zitten.
Maar in bijvoorbeeld Bremen en Hannover zijn ook stadions, maar geen EK-wedstrijden. En in Keulen is de laatste EK-wedstrijd op 30 juni.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Wat denken jullie van hooverphonic volgend jaar op pkp? Maken ze kans? Weet dat ze begin deze eeuw in het jaar 2000 voor de eerste en enige keer op Pukkelpop stonden. Was toen nog niet geboren wat ik super jammer vind want ik vrees dat ze niet meer geboekt worden, zie ze met gemak in een volle marquee spelen als sub headliner.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Wat denken jullie van hooverphonic volgend jaar op pkp? Maken ze kans? Weet dat ze begin deze eeuw in het jaar 2000 voor de eerste en enige keer op Pukkelpop stonden. Was toen nog niet geboren wat ik super jammer vind want ik vrees dat ze niet meer geboekt worden, zie ze met gemak in een volle marquee spelen als sub headliner.
Was Geike daar nu weer bij of niet?
Zonder haar vond ik dat toch al veel minder.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Foo Fighters tot midden augustus in de USA. Nu staan die natuurlijk met viltstift genoteerd voor Werchter, maar als support act hebben ze ook oa The Hives en Alex G, 2 bands die binnen het straatje van PKP vallen. Die 2 bands lijken me dus onwaarschijnlijk.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
727
951
Foo Fighters en The Hives verwachtte ik al op Rock Werchter, dus vind ik niet zo verwonderlijk.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Profielfoto veranderd op FB. Wel gewoon zwart/wit, zal wel een andere betekenis zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken