Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Florence and the Machine moet komen vind ik na haar afzegging dit jaar, dat heeft ze nog te goed. Wat ik ook denk dat gaat gebeuren zo niet denk ik dat de organisatie het sowieso heeft geprobeerd.
Ik heb haar show in Paradiso gezien en zie haar echt niet op Pukkelpop eigenlijk. Nog los van de (uitstekende maar rare) muziek op de nieuwe plaat, echt nul interactie met het publiek tot bijna helemaal aan het einde. Werchter kan misschien nog werken, maar Pukkelpop lijkt me echt misplaatst.
Ik heb haar show in Paradiso gezien en zie haar echt niet op Pukkelpop eigenlijk. Nog los van de (uitstekende maar rare) muziek op de nieuwe plaat, echt nul interactie met het publiek tot bijna helemaal aan het einde. Werchter kan misschien nog werken, maar Pukkelpop lijkt me echt misplaatst.
In een Alcatraz podcast kwam langs dat ze bijna vastgelegd waren voor 2024 maar op het laatste moment voorrang gaven aan een niet puur metalfestival. Enter Pukkelpop. En ik zie Korn als niks anders dan headliner.
Moet zeggen dat de combi PJ en Korn mij naar Hasselt zou halen. Zeker gezien het prima affiche van dit jaar
In een Alcatraz podcast kwam langs dat ze bijna vastgelegd waren voor 2024 maar op het laatste moment voorrang gaven aan een niet puur metalfestival. Enter Pukkelpop. En ik zie Korn als niks anders dan headliner.
Moet zeggen dat de combi PJ en Korn mij naar Hasselt zou halen. Zeker gezien het prima affiche van dit jaar
Maar Korn heeft op Pukkelpop niets te zoeken als headliner. Hoogstens een subpositie zoals Limp Bizkit, en zelfs dat klinkt hoog gegrepen aangezien ze nooit zulke mainstream aantrekking gehad hebben.
Maar Korn heeft op Pukkelpop niets te zoeken als headliner. Hoogstens een subpositie zoals Limp Bizkit, en zelfs dat klinkt hoog gegrepen aangezien ze nooit zulke mainstream aantrekking gehad hebben.
Ik snap dat aan de ene kant maar aan de andere kant hebben die gasten nog steeds een bizar sterke liveshow itt LB. In 2022 de winnaar op Graspop, wat een show. Die horen in de avond in het donker. Mag dan best nog een dance act na. Die schuiven nog wel wat dagkaarten vermoed ik, als Pukkelpop de moeite doet om een paar passende bands erbij te boeken
Korn is als naam niet groot genoeg om een mainstream festival te headlinen. Sub is al teveel. Die gaan echt niet voldoende kaarten verschuiven voor een festival als Pukkelpop.