Pukkelpop 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.275
5.766
PJ stond laatste keer toch redelijk laag vond ik op Pkp. Speelden zeker nog 2 acts na haar.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
499
425
Florence and the Machine moet komen vind ik na haar afzegging dit jaar, dat heeft ze nog te goed. Wat ik ook denk dat gaat gebeuren zo niet denk ik dat de organisatie het sowieso heeft geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:

TNFke

Support act
16 jan 2014
771
724
Daar is de eerste Marquee-afsluiter, zeker? Knappe naam. Fijn dat ze deze zomer tourt.
Ik had ze verwacht voor TW Classic, maar als ze later in de zomer komt dan zie ik de kans op Lokerse of Suikerrock groter dan Pukkelpop.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
315
247
PJ stond laatste keer toch redelijk laag vond ik op Pkp. Speelden zeker nog 2 acts na haar.
Ik heb haar show in Paradiso gezien en zie haar echt niet op Pukkelpop eigenlijk. Nog los van de (uitstekende maar rare) muziek op de nieuwe plaat, echt nul interactie met het publiek tot bijna helemaal aan het einde. Werchter kan misschien nog werken, maar Pukkelpop lijkt me echt misplaatst.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.275
5.766
Ik heb haar show in Paradiso gezien en zie haar echt niet op Pukkelpop eigenlijk. Nog los van de (uitstekende maar rare) muziek op de nieuwe plaat, echt nul interactie met het publiek tot bijna helemaal aan het einde. Werchter kan misschien nog werken, maar Pukkelpop lijkt me echt misplaatst.
Gewoon 2 avondjes OLT lijkt me het beste / coolste.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en timv

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Wacht, Korn als headliner? Huh
In een Alcatraz podcast kwam langs dat ze bijna vastgelegd waren voor 2024 maar op het laatste moment voorrang gaven aan een niet puur metalfestival. Enter Pukkelpop. En ik zie Korn als niks anders dan headliner.

Moet zeggen dat de combi PJ en Korn mij naar Hasselt zou halen. Zeker gezien het prima affiche van dit jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.429
661
In een Alcatraz podcast kwam langs dat ze bijna vastgelegd waren voor 2024 maar op het laatste moment voorrang gaven aan een niet puur metalfestival. Enter Pukkelpop. En ik zie Korn als niks anders dan headliner.

Moet zeggen dat de combi PJ en Korn mij naar Hasselt zou halen. Zeker gezien het prima affiche van dit jaar
Maar Korn heeft op Pukkelpop niets te zoeken als headliner. Hoogstens een subpositie zoals Limp Bizkit, en zelfs dat klinkt hoog gegrepen aangezien ze nooit zulke mainstream aantrekking gehad hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Maar Korn heeft op Pukkelpop niets te zoeken als headliner. Hoogstens een subpositie zoals Limp Bizkit, en zelfs dat klinkt hoog gegrepen aangezien ze nooit zulke mainstream aantrekking gehad hebben.
Ik snap dat aan de ene kant maar aan de andere kant hebben die gasten nog steeds een bizar sterke liveshow itt LB. In 2022 de winnaar op Graspop, wat een show. Die horen in de avond in het donker. Mag dan best nog een dance act na. Die schuiven nog wel wat dagkaarten vermoed ik, als Pukkelpop de moeite doet om een paar passende bands erbij te boeken
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.934
12.534
Maar Korn heeft op Pukkelpop niets te zoeken als headliner. Hoogstens een subpositie zoals Limp Bizkit, en zelfs dat klinkt hoog gegrepen aangezien ze nooit zulke mainstream aantrekking gehad hebben.
Ding is alleen wel dat als LB sub was, dan is Korn zeker wel headliner en die zullen ze, à la Slipknot, ook wel krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.911
6.647
Korn is als naam niet groot genoeg om een mainstream festival te headlinen. Sub is al teveel. Die gaan echt niet voldoende kaarten verschuiven voor een festival als Pukkelpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.275
5.766
Dan zal Korn wel de Lokerse doen, niet?

Edit: Korn 2002 was wel legendarisch natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken