Pukkelpop 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.183
5.516
Ken genoeg mensen die al jaren fan zijn van een bepaalde artiest of band en die door omstandigheden nog nooit live hebben gezien. Ik begrijp wat je bedoelt, maar zo zwart-wit is het nu ook weer niet.
Je snapt me wel. Als je die dan een quiz over die band hoort spelen voor tickets dan weet je vaak genoeg.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
433
291
Pukkelpop zou eerst wel teasen als ze wat zouden aankondigen, lijkt me.
Morgen zouden ze nog kunnen teasen vorig jaar deden ze dat op zaterdag 28 januari. Maar Zoals @jimmywe vorige pagina al zij verwacht ook ik begin februari tekenen van leven bij Pukkelpop.
 
Laatst bewerkt:

L110Midnight

Playlistbediener
16 nov 2023
14
32
Hoe hard mag ik schieten?
Maandag noppes in elk geval.
Als het ni klopt mag je schieten nadat ik hem een pak slaag heb gegeven 😂
Heeft me nog nooit iets verkeerd gezegd maar eens moet de eerste keer zijn zeker? 😅
Hoe weet die kameraad van jou dat? Heeft hij speciale contacten in de organisatie? Zou mij wel straf lijken is niet van Pukkelpop zijn doen om zo vroeg (eind januari) al eerste namen bekend te maken zeker niet zonder het op voorhand aan te kondigen.
Denk ni dat em mij ooit nog iets zegt als ik daarop antwoord 😅
Maakt niet uit, er komt niks maandag.
Maar misschien heeft die zich van week vergist. Ik verwacht begin februari wel beweging daar.
Zou natuurlijk kunnen. Of iets anders maandag zoals teasen?
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Mijn voorspellingen voor een beetje zaterdagavondplezier. Sam Smith lijkt mij het meest logisch voor de onverwachte uitval. Ik zou me voorstellen dat wie het ook is, in plaats daarvan bij Electric Picnic zal zijn.

Subs zouden Editors zijn, Louis Tomlinson en Major Lazer.

Ik zou graag willen dat ze voor Pulp of LCD gaan, waardoor ik een kaartje zou kopen, maar zoals besproken, zie ik geen van beide geboekt worden :-(

1706392099016.png
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
paar namen van deze lijst zouden me heel gelukkig maken. dr lektroluv alleen al!!!!😁😁😁
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik zou het wel enorm waarderen als er snel (veel) namen komen.
De groep zit op hete kolen voor Rock Werchter, uit praktisch oogpunt, line-up mogelijkheden in augustus én omdat ik nog nooit naar pukkelpop ben geweest en dat wel eens wil ben ik toch wel heel benieuwd met wat ze gaan komen
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Paredes De Coura maakt deze week ook bekend. Zou het kunnen dat Pukkelpop, Lowlands en PDC woensdag dezelfde headliner bekendmaken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken