Pukkelpop 2024

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik weet niet helemaal zeker hoe niemand dat heeft geraden, het is nu vrij duidelijk
 

Bijlagen

  • artworks-UgbVIBafMsnKv7FK-XnZ6WQ-t500x500.jpg
    artworks-UgbVIBafMsnKv7FK-XnZ6WQ-t500x500.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 26
  • Haha
Waarderingen: yannickd

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Geen Stormzy, the Prodigy of In Flames wel het verrassende MASSIVE ATTACK als headliner aangekondigd op za 10 augustus op de Lokerse Feesten voor een exclusief Belgisch concert. Dus geen Massive Attack op Pukkelpop, Stormzy blijft een optie.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
898
314
En dan mensen horen die iets winnen waardoor je zo hard moet zuchten…

“Ben jij een grote fan”
“Enorm!”
“Heb je tickets voor Lotto?”
“Neen, was net te laat”
“Heb je ze ooit al live gezien”
“Neen, nog nooit”

😒
Ben het niet helemaal eens met deze reactie. Niet iedereen die zich fan noemt van een groep heeft de behoefte aan het bijwonen van een concert of heeft gewoonweg de mogelijkheid niet om dat te doen. Dus niet doen alsof iemand die concerten bezoekt zich wel fan mag noemen en anders niet.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Ben het niet helemaal eens met deze reactie. Niet iedereen die zich fan noemt van een groep heeft de behoefte aan het bijwonen van een concert of heeft gewoonweg de mogelijkheid niet om dat te doen. Dus niet doen alsof iemand die concerten bezoekt zich wel fan mag noemen en anders niet.
Hangt ervan af over welke groep je spreekt, een band die bijna jaarlijks (of meerdere keren per jaar) langskomt, zou je als grote fan toch moeten gezien hebben (tenzij je bepaalde fobieën hebt van pleinen of zalen).

Als het over bands gaat die amper touren of artiesten die int putje liggen, dat snap ik dan wel volledig.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Maandag normaal eerste namen pukkelpop !

Schiet me ni af als het niet is

Heb het van een kameraad die vrij betrouwbaar is als het om pkp gaat
Hoe weet die kameraad van jou dat? Heeft hij speciale contacten in de organisatie? Zou mij wel straf lijken is niet van Pukkelpop zijn doen om zo vroeg (eind januari) al eerste namen bekend te maken zeker niet zonder het op voorhand aan te kondigen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Hoe weet die kameraad van jou dat? Heeft hij speciale contacten in de organisatie? Zou mij wel straf lijken is niet van Pukkelpop zijn doen om zo vroeg (eind januari) al eerste namen bekend te maken zeker niet zonder het op voorhand aan te kondigen.
Maakt niet uit, er komt niks maandag.
Maar misschien heeft die zich van week vergist. Ik verwacht begin februari wel beweging daar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.169
En dan mensen horen die iets winnen waardoor je zo hard moet zuchten…

“Ben jij een grote fan”
“Enorm!”
“Heb je tickets voor Lotto?”
“Neen, was net te laat”
“Heb je ze ooit al live gezien”
“Neen, nog nooit”

😒
Ken genoeg mensen die al jaren fan zijn van een bepaalde artiest of band en die door omstandigheden nog nooit live hebben gezien. Ik begrijp wat je bedoelt, maar zo zwart-wit is het nu ook weer niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken