Pukkelpop 2024

jarne

Support act
14 feb 2013
1.065
411
Sam fender ook geen optie? Heeft een festival staan dat telt als zijn terugkeer na een jaar aan plaat te werken,
Zou in dat geval wrs pas kunnen gecommuniceerd worden na boardmasters
 
  • Geweldig
Waarderingen: WardAgain

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.610
Heb wel het idee dat QOTSA wat meer voor het grote publiek is en Jack White wat meer voor de liefhebber. Al kan dat ook aan mij liggen. Daarom volg ik @Chimme wel in zijn redenatie.
Ja, Jack White is geen Sportpaleis naam nee. Vind het anders wel een behoorlijk mainstream naam hoor. Als in: iedereen ként hem wel. Geen enkele boomer zal 'wie?' roepen als ze 'm zouden aankondigen. En al bij al zie ik hem dat slot ook wel met verve invullen.

Jack White > Justice > Oscar of iets anders uit België
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Lowlands en de Scandinaviërs hebben direct een vervanger, PKP laat enkel weten dat ze hard aan het werken zijn....Ik ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
Als ze nou MEROL naar de marquee zouden plaatsen en je dan het rijtje :
The Offspring - LCD Soundsystem - Justice, zou maken zou ik tevreden zijn!
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Ja, Jack White is geen Sportpaleis naam nee. Vind het anders wel een behoorlijk mainstream naam hoor. Als in: iedereen ként hem wel. Geen enkele boomer zal 'wie?' roepen als ze 'm zouden aankondigen. En al bij al zie ik hem dat slot ook wel met verve invullen.

Jack White > Justice > Oscar of iets anders uit België
Ja helemaal eens hoor, en ook de niet-boomers kennen hem van die legendarische hit. Buiten dat zou inderdaad elke buitenlandse vervanging van zo'n statuur puik werk zijn op deze termijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.610
1 nummer van The White Stripes maakt nog geen hoofdact op zondagavond vrees ik.
Mja, toch heeft de man al menig festivalpodium afgesloten, zowel in Europa als daarbuiten. Coachella, Roskilde, Lollapalooza etc. Ik denk dat, met wat er nu in de pot zit, dit de best mogelijke vervanger is voor QOTSA niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken