Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.610
En is die mens nog vrij op 18 augustus?
Tja, vrij zeker wel. Ging normaal niet naar Europa komen. Maar na het QOTSA nieuws valt hij nu in voor Syd For Solen, Oya en Way Out West. Alleen moet White dan een week langer in de EU blijven. Vind het bijvoorbeeld raar dat Lowlands met Justice en niet met JW komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Justice zou ook een nette vervanger zijn. Maar als je een dag hebt met the Smile en Qotsa moet je wel in dat straatje een beetje vervanging zoeken lijkt me. Anders ga je een hele berg ontevreden klanten krijgenā€¦
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.330
2.656
Tja, vrij zeker wel. Ging normaal niet naar Europa komen. Maar na het QOTSA nieuws valt hij nu in voor Syd For Solen, Oya en Way Out West. Alleen moet White dan een week langer in de EU blijven. Vind het bijvoorbeeld raar dat Lowlands met Justice en niet met JW komt.
Laat ons dan hopen dat Pukkelpop wel het juiste kan doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.610
Justice zou ook een nette vervanger zijn. Maar als je een dag hebt met the Smile en Qotsa moet je wel in dat straatje een beetje vervanging zoeken lijkt me. Anders ga je een hele berg ontevreden klanten krijgenā€¦
Denk niet dat ze veel vrienden maken met Justice als grote vervanger op die main stage, op de dag met hun enige gitaarheadliner.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.610
Het is afwachten waar Cabaret Vert mee komt. Daar stond QOTSA ook, die hebben nog niet gecommuniceerd over de cancel. Maar Justice staat daar ook al.

Die zitten in het weekend van PkP. Als die met Jack White komen, kunnen we hem misschien wel invullen.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
Jack White heeft vorige vrijdag stiekem een nieuw album uitgebracht. De bezoekers van zijn muziekketen (ook in Londen) kregen een nieuw album van hem bij hun aankopen.
Hij zou inderdaad een heel goede rock vervanger zijn van QOSA en kan dan enkele songs van zijn nieuw album spelen.
Jack White als afsluiter op de main en James Blake op de marquee zouden prima vervangingen zijn voor QOSA en The Smile.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Zitten dan in hun rustweek na ellelang touren. Denk dat er heel erg veel geld nodig is om ze dan over te halen
En zouden dan dat weekend vanuit Canada/huis over moeten komen om direct na Pukkelpop waarschijnlijk weer naar huis te vliegen, om het weekend erop weer voor een week in de UK te zitten. Verwacht ook dat ze tijd thuis verkiezen boven het spelen op PkP.

Buiten dat, ik zou direct een ticket kopen.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Dat Jack White het weekend ervoor in Scandinaviƫ speelt, betekent niet dat hij het weekend erna de Benelux kan aandoen zoals hierboven aangegeven.

Het feit dat Lowlands geen Jack White maar Justice als vervanger heeft, doet me vermoeden dat Jack White niet zal lukken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken