Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja, vrij zeker wel. Ging normaal niet naar Europa komen. Maar na het QOTSA nieuws valt hij nu in voor Syd For Solen, Oya en Way Out West. Alleen moet White dan een week langer in de EU blijven. Vind het bijvoorbeeld raar dat Lowlands met Justice en niet met JW komt.
Justice zou ook een nette vervanger zijn. Maar als je een dag hebt met the Smile en Qotsa moet je wel in dat straatje een beetje vervanging zoeken lijkt me. Anders ga je een hele berg ontevreden klanten krijgenā¦
Tja, vrij zeker wel. Ging normaal niet naar Europa komen. Maar na het QOTSA nieuws valt hij nu in voor Syd For Solen, Oya en Way Out West. Alleen moet White dan een week langer in de EU blijven. Vind het bijvoorbeeld raar dat Lowlands met Justice en niet met JW komt.
Justice zou ook een nette vervanger zijn. Maar als je een dag hebt met the Smile en Qotsa moet je wel in dat straatje een beetje vervanging zoeken lijkt me. Anders ga je een hele berg ontevreden klanten krijgenā¦
Jack White heeft vorige vrijdag stiekem een nieuw album uitgebracht. De bezoekers van zijn muziekketen (ook in Londen) kregen een nieuw album van hem bij hun aankopen.
Available for today only at Third Man Records physical locations. Jack White Releases Surprise New Album Alex Young
www.yahoo.com
Hij zou inderdaad een heel goede rock vervanger zijn van QOSA en kan dan enkele songs van zijn nieuw album spelen.
Jack White als afsluiter op de main en James Blake op de marquee zouden prima vervangingen zijn voor QOSA en The Smile.
En zouden dan dat weekend vanuit Canada/huis over moeten komen om direct na Pukkelpop waarschijnlijk weer naar huis te vliegen, om het weekend erop weer voor een week in de UK te zitten. Verwacht ook dat ze tijd thuis verkiezen boven het spelen op PkP.
Heb wel het idee dat QOTSA wat meer voor het grote publiek is en Jack White wat meer voor de liefhebber. Al kan dat ook aan mij liggen. Daarom volg ik @Chimme wel in zijn redenatie.