Pukkelpop 2024

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Aleen, waar zet je Thundercat he. De lineup is nagenoeg compleet...
Op vrijdag spelen in Londen, dus waarschijnlijk de headliner van Club op zondag of helemaal niet? Past bij al het jazzgedoe op de zondag.
 
Laatst bewerkt:

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
243
161
Op vrijdag spelen in Londen, dus waarschijnlijk de headliner van Club op zondag of helemaal niet? Past bij al het jazzgedoe op de zondag.
Wat zijn zoal de jazzy namen op zondag? (heb een zondagticket en interesse in jazz maar ken er nog niet veel van)
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Wat zijn zoal de jazzy namen op zondag? (heb een zondagticket en interesse in jazz maar ken er nog niet veel van)
Yussef Dayes (ex-Yussef Kamaal) met stip op 1.

(Thundercat vond ik persoonlijk - als grote fan van zijn platen - al twee keer echt kut live.)
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Tinus101

Support act
21 nov 2022
821
994
We hebben op zaterdag nog een Marquee spot over en op zondag nog een club spot (en op zondag nog een vervanger van the Smile). Ik houd stiekeme hoop op SOFT PLAY voor die plek in de Marquee
 
  • Leuk
Waarderingen: TimoBly en Nelios

TimoBly

Playlistbediener
20 feb 2024
7
0
We hebben op zaterdag nog een Marquee spot over en op zondag nog een club spot (en op zondag nog een vervanger van the Smile). Ik houd stiekeme hoop op SOFT PLAY voor die plek in de Marquee
SOFT PLAY speelt vandaag hun laatste show en nog 3 festivals in augustus weliswaar enkel in de UK. Het gaatje is er, het recente album is zeer zeer goed en de live reputatie is geweldig. Al twijfel ik wel dat de Marquee nog iets te groot zal zijn voor hen.

Het is ook al van 2018 geleden dat ze op Belgische bodem hebben gestaan.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
SOFT PLAY speelt vandaag hun laatste show en nog 3 festivals in augustus weliswaar enkel in de UK. Het gaatje is er, het recente album is zeer zeer goed en de live reputatie is geweldig. Al twijfel ik wel dat de Marquee nog iets te groot zal zijn voor hen.

Het is ook al van 2018 geleden dat ze op Belgische bodem hebben gestaan.
Zijn net bekend gemaakt voor Lowlands, vandaar de opmerking van Tinus
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
SOFT PLAY speelt vandaag hun laatste show en nog 3 festivals in augustus weliswaar enkel in de UK. Het gaatje is er, het recente album is zeer zeer goed en de live reputatie is geweldig. Al twijfel ik wel dat de Marquee nog iets te groot zal zijn voor hen.

Het is ook al van 2018 geleden dat ze op Belgische bodem hebben gestaan.
Vandaag wel voor Lowlands bevestigd...
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
821
994
SOFT PLAY speelt vandaag hun laatste show en nog 3 festivals in augustus weliswaar enkel in de UK. Het gaatje is er, het recente album is zeer zeer goed en de live reputatie is geweldig. Al twijfel ik wel dat de Marquee nog iets te groot zal zijn voor hen.

Het is ook al van 2018 geleden dat ze op Belgische bodem hebben gestaan.
Staan ook op Lowlands. Dus who knows
 

TMS98

Campingartiest
29 jan 2024
52
57
SOFT PLAY speelt vandaag hun laatste show en nog 3 festivals in augustus weliswaar enkel in de UK. Het gaatje is er, het recente album is zeer zeer goed en de live reputatie is geweldig. Al twijfel ik wel dat de Marquee nog iets te groot zal zijn voor hen.

Het is ook al van 2018 geleden dat ze op Belgische bodem hebben gestaan.
Stonden in 2015 toch ook in de Marquee?
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
821
994
Mocht Slift overigens in volledig daglicht spelen ga ik die wel skippen en in Trix of Melkweg zien als dat clasht met wat anders.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Een gebruiker op eFestivals zei dat de organisatoren van de twee geannuleerde shows van QOTSA in Zagreb een aankondiging van de band morgen plaagden. Het zou een herschikking moeten zijn... Hopelijk voor eind augustus, maar het kan ook een herschikking van de hele tour zijn. Morgen zouden we het moeten weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel, Kilero en DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken