Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Als ik vrijdag beslis te gaan zou het zijn
11.20 - 12.00: FM
13.20 - 14.00: Moments
19.40 - 20.30: WSS
22.30 - 00.15: Slipknot
00.25 (want eer ik daar ben na Slipknot moet ik wss eerst nog ne km wandelen) - 00.50: Clawfinger
00.55 (allee ja er vanuit gaande dat die Backyard en Dance Hall niet te ver uit elkaar liggen) - 01.55: Pendulum
Beetje kort spoorboekje en bovendien moet ik voor de eerste 2 verlof nemen. Ik ga dus passen denk ik. Jammer van Slipknot maar ja ...
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
In 5 minuten van de Backyard naar de Dance Hall?
Het olympische team van uw land zal u snel een uitnodiging sturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Tijd om mondmaskers terug te brengen lol.

Edit: als je met regen zit, ga je was met plassen te maken krijgen en niet modder. De bodem is zo droog en hard, dat het nauwelijks water door laat. Gaat nog wat worden..
Op Alcatraz kwamen er per uur meer, of shirt of wat dan ook omgebonden. Geen gekke gedachte
 

Pauwke99

Playlistbediener
17 jun 2021
30
40
Ik ga enkel de zondag, mijn sporenboekje ziet er ongeveer zo uit:

Slow Crush - Sea Girls - Eefje De Visser - Tom Misch - Sigrid - Fred again - DIIV - Dead - Sons of Kemet - Donny Benét - AM/Bright Eyes

Eten doen we maandag wel
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en mattman

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Hear hear: 1 bon is 3.30, speciale bieren is 1 bon. Hoop dat dit ook zo is op PkP.
is al jaren zo op pkp. 1 bon voor zwaarder/special bier
Op hear hear was het gedeelte waar de special beers normaal gezien staat niet open, maar kon je wel special beers krijgen in het PKP cafe (afgesloten gedeelte waar je uit glas kan drinken)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Lil Kleine enkele jaren geleden,

Dan ga ik toch nog eens nadenken over een dagticket.

Maar heb eerder het gevoel, dat dit Chokri zijn manier is van sorry te zeggen. (Sorry, het is zijn prijs niet waard, hier is Hapkin aan normale cafe-prijs).
Zever (zoals zoveel wat over pkp verteld wordt)
al minstens 10 jaar kan je zware bieren krijgen voor 1 bon op pkp

niet enkel Hapkin trouwens. Er is ook Grimbergen, Affligem (zelfs triple),…
 
Laatst bewerkt:

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Er gaat dus geen vervanger voor Gizz komen hè?
Voor waardige vervangingen moet je niet teveel hopen op PKP.
Laat staan laatste dagen voor het festival. Dat lukt voor weinig organisatoren.

Echt kut. Al zeker met combinatie van affiche 2022 en overlappingen.
HH heeft wel veel goed gemaakt. Zal vooral een gezellige feesteditie worden PKP dit jaar voor mij zonder dat veel "moet".
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Euh, ze gaat dat groot gapend ga toch niet zo laten staan zeker?
Denken jullie dat Idles mogelijk kans maakt op deze plek? Staan de woensdag erna voor hun laatste EU show in de AB (mogelijk de reden waarom ze niet zouden komen), en hebben van de zomer natuurlijk veel festivals gespeeld. Zou in ieder geval een mooie naam zijn wat mij betreft.
Hoop in ieder geval wel nog op iets ter vervanging van de verschillende weggevallen namen gecombineerd.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Nee, Idles is te groot om op zo'n korte termijn aan te kondigen.
Je moet eerder kijken, als het al wordt opgevuld, naar de Belgische en Nederlandse artiesten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Voor mij is HH hetzelfde verhaal als Encore en TW Classic. Een overschot aan grotere namen beschikbaar, dus waarom geen extra dagevent lanceren om de verloren inkomsten uit de pandemie te recupereren? Alleen vallen er onderweg overal (middel)grote namen uit de boot, waardoor het plots lijkt alsof die bijkomende dagen het hoofdfestival uitgehold hebben.

Van alle nieuwe festivals die dit jaar ontstonden, zie ik eigenlijk enkel CORE als blijver.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Voor mij is HH hetzelfde verhaal als Encore en TW Classic. Een overschot aan grotere namen beschikbaar, dus waarom geen extra dagevent lanceren om de verloren inkomsten uit de pandemie te recupereren? Alleen vallen er onderweg overal (middel)grote namen uit de boot, waardoor het plots lijkt alsof die bijkomende dagen het hoofdfestival uitgehold hebben.

Van alle nieuwe festivals die dit jaar ontstonden, zie ik eigenlijk enkel CORE als blijver.
Ja, Core was wel een succes en daar was ook echt over nagedacht als een apart festival. Bij zaken als hear hear en encore heb je gewoon het gevoel dat ze snel wat willen cashen met enkele beschikbare namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken