Hallo allemaal, nieuw hier op de fora!
Dit zal mijn eerste meerdaagse festival worden, wel eerder dit jaar een dag Bospop gedaan, dus ben erg benieuwd naar hoe mijn ervaringen zullen zijn. Mijn compagnonnen willen niet op de camping slapen, dus zal elke dag 40 min. moeten rijden naar slaapplek en weer terug. Ik hoop dat
@Rikkie geen gelijk heeft met dagelijks opnieuw te moeten betalen, zou zonde zijn (maar als het is, is het zo)
Vindt de headliners niet altijd mijn ding, maar vind de line-up erg breed en vol met verassende dingen!
Mijn programma zal worden:
Donderdag - Froukje (Voor de ret het terrein verkenne, misschien ergens naar binnen gaan als het leuk klinkt, vooral niet te gek maken)
Vrijdag - Goldband, S10, Hollow Coves (!), Nothing But Thieves, Dadi Freyr en waarschijnlijk Tamino
Zaterdag (mijn favo dag) Go_A, Kills Birds, Aurora (!!!!!), George Ezra, Tame Impala en dan ietsjes eerder weg voor Wet Leg (!!!!!)
Zondag - Meau, Tom Misch (ofja mijn vrienden willen dit zien), Sigrid (!!!), Cavetown, Glasss Animals, King Gizzard (
) en de Arctic Monkeys
Heel erg veel zin in! Eerst nog werken tot en met donderdag en dan genieten van een heerlijk weekend!
Ik wens jullie al allemaal een geweldig festival weekend, hopelijk vinden jullie allemaal een leuk concert