Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan ga ik toch nog eens nadenken over een dagticket.
Maar heb eerder het gevoel, dat dit Chokri zijn manier is van sorry te zeggen. (Sorry, het is zijn prijs niet waard, hier is Hapkin aan normale cafe-prijs).
Meerdere jaren gebruik gemaakt van pendeldienst vanaf en naar camping Relax. Ik heb er eigenlijk wel goede ervaringen mee, noot lang hoeven wachten op een bus, behalve op terugweg naar de camping (Max 10 a 15 min wachten).
Naar het festivalterrein vertrokken we altijd op tijd, rond 13:00, of heel laat, na 21:00 uur, meteen plek.
weet niet hoe het is wanneer je later op de middag gaat rond een uur of 16:00/17:00?
Dan ga ik toch nog eens nadenken over een dagticket.
Maar heb eerder het gevoel, dat dit Chokri zijn manier is van sorry te zeggen. (Sorry, het is zijn prijs niet waard, hier is Hapkin aan normale cafe-prijs).
Hou er rekening mee dat het terrein een gigantische zandbak/kokosmat is. Blijft het droog wordt het bijzonder stoffig (ik heb net mijn neus leeggebaggerd en je wil niet weten wat dat gaf ) en gaat het regenen - wat ze voorspellen - dan zit je in een modderpoel.
Wie allergisch is voor wespengif mag zijn epipen niet vergeten.
Die had in 2015 al een vrouwelijke security op haar bek geduwd (wou met glazen flessen het festivalterrein op), dan ben je als organisatie verloren als je die later nog 2x boekt.
En er zijn nog artiesten geweest, met vrouwonvriendelijke teksten.
Hou er rekening mee dat het terrein een gigantische zandbak/kokosmat is. Blijft het droog wordt het bijzonder stoffig (ik heb net mijn neus leeggebaggerd en je wil niet weten wat dat gaf ) en gaat het regenen - wat ze voorspellen - dan zit je in een modderpoel.
Wie allergisch is voor wespengif mag zijn epipen niet vergeten.
Edit: als je met regen zit, ga je was met plassen te maken krijgen en niet modder. De bodem is zo droog en hard, dat het nauwelijks water door laat. Gaat nog wat worden..
Toch wel vrij ver, had op zondagavond met gerief op de rug het idee om te wandelen ipv in die veel te lange rij voor de pendelbussen te gaan staan. Zwaar spijt van gehad, toch zeker 30min wandelen