Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Daar heb je als Rage fan ook niets aan he. Als Bizkit fan in feite ook niet.
Laten we eerlijk zijn, Bizkit paste gewoon totaal niet op die daginvulling van de mainstage. Maar bon, je hebt wel gelijk. Maar gezien het aantal relatief grote metalbands die er zijn en ook nog eens touren, leek me 'iets' beter dan 'we schuiven George Ezra door' y'know. En denk dat veel Britten wel warm lopen voor een headline show van die band - ookal is het qua muziek totaal anders.

edit: Twitter effe gecheckt, Britten zijn p i s s e d haha.
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Laten we eerlijk zijn, Bizkit paste gewoon totaal niet op die daginvulling van de mainstage. Maar bon, je hebt wel gelijk. Maar gezien het aantal relatief grote metalbands die er zijn en ook nog eens touren, leek me 'iets' beter dan 'we schuiven George Ezra door' y'know. En denk dat veel Britten wel warm lopen voor een headline show van die band - ookal is het qua muziek totaal anders.

edit: Twitter effe gecheckt, Britten zijn p i s s e d haha.
zeker als je weet dat slipknot gewoon beschikbaar was voor R&L en waarschijnlijk nog goedkoper was geweest dan ratm
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
zeker als je weet dat slipknot gewoon beschikbaar was voor R&L en waarschijnlijk nog goedkoper was geweest dan ratm
Ik weet niet of ze beschikbaar zijn. Pukkelpop is hun laatste optreden in de EU, begin september beginnen ze er aan in de USA. Ik neem aan dat ze een week vrijaf nemen en dat ze nieuwe songs gaan repeteren.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Als de organisatie je geld teruggeeft, wordt het ticket gedeactiveerd en is de koper van uw ticket de pineut. Dus ja, ik zou sturen dat je een koper hebt gevonden, anders gaat er iemand zeer ontevreden zijn als die deze week aan de inkom staat...
Ik heb na dit bericht niet meer gelezen. Maar kwou vooral jullie reactie eens horen. Kheb meteen na ik dit postte toch maar een mail gestuurd naar de organisatie. Dus hopelijk lezen ze het op tijd.
Oh btw dag beste kijkers
Alcatraz, droog warm kans op onweer
pukkelpop relatief droog aangenaam weer.
bij deze.
have fun!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Op APE vervangt Mogwai dus King Gizz. Zou ook mooi zijn als vervanger, al stonden die eerder al op Rock Herk dus mja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Ik dacht dat ze zich daar reeds voor had geëxcuseerd en een statement had gemaakt waarbij ze vooral vrede prevelde.

Maar bon, laten we nu niet doen alsof Pukkelpop een knijt geeft om politiek dan wel fascisme geeft als ze in 2018 ongegeneerd Vlaams Belang Jongeren laten rond toeteren met hun zwartgele vodden. En de voedingsbodem voor ongegeneerd racisme zo groot was dat mensen in 2017 tijdens de set van Kendrick Lamar dat 'liedje' "de Congo is van ons" begonnen te scanderen.
+ Zolang Pukkelpop artiesten blijft boeken die af en toe eens op vrouwen knallen of lullige teksten schrijven, mogen ze PC in hun sterretje steken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Er wordt toch veel gedaan alsof een vervanger zo eenvoudig te vinden is. Hangt ook van zoveel elementen af. Een band heeft vaak zelf iets van: we hebben al in jullie land gestaan, het hoeft niet zo zeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dansplaat

Playlistbediener
21 nov 2019
13
24
Helaas kunnen wij door omstandigheden niet naar Pukkelpop. In de aanbieding dus...met pijn in mijn hart.

2 combitickets + 80 food/drink tickets. 500 euro.

Stuur me een DM als je interesse hebt.
 

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Volgens mij kan je alleen je tickets via de omruilservice op de website van Pukkelpop aanbieden.
 

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Dat klopt, maar omdat de tickets op naam staan kan je ze volgens mij niet via via door verkopen. En via de Pukkelpop site kan je ze niet goedkoper aanbieden.
 
Laatst bewerkt:

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Dat klopt, maar omdat de tickets op naam staan kan je ze volgens mij niet via via door verkopen. En via de Pukkelpop site kan je ze niet goedkoper aanbieden.
Jawel, je kan perfect goedkoper doorverkopen via de officiële Pukkelpop doorverkoop. Enkel duurder mag niet. Als je bv met de koper 5 euro voor een combi overeenkomt mag dit perfect.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Jawel, je kan perfect goedkoper doorverkopen via de officiële Pukkelpop doorverkoop. Enkel duurder mag niet. Als je bv met de koper 5 euro voor een combi overeenkomt mag dit perfect.
Probleem is dat je het zo niet kan adverteren, tenzij op 2e hands of een andere website, en daar zitten nog steeds scammers. Benieuwd wat de honderden mensen met een combi op de omruil site gaan doen.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Probleem is dat je het zo niet kan adverteren, tenzij op 2e hands of een andere website, en daar zitten nog steeds scammers. Benieuwd wat de honderden mensen met een combi op de omruil site gaan doen.
Inderdaad, dat hele omruil proces is onnodig complex. Denk dat als je je ticket wil verkopen en niemand kent om het over te nemen het een ramp is om het kwijt te geraken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken