Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Ah flink stuk dus. Hoe is over het algemeen de ervaring met de pendelbussen?
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar een hoop mensen zeggen dat de ervaring met de pendelbussen slecht waren, dus lang wachten
 

Bijlagen

  • AA4101AC-E23E-4FE5-B5C0-F3F7886757F2.jpeg
    AA4101AC-E23E-4FE5-B5C0-F3F7886757F2.jpeg
    167,4 KB · Weergaven: 28

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Liam Gallagher op de livestream van HearHear.
Dat had toch een mooie sub geweest op Pukkelpop in plaats van Cypress Hill of George Ezra.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Wacht wat? Wie?
Lil Kleine enkele jaren geleden,
Hear hear: 1 bon is 3.30, speciale bieren is 1 bon. Hoop dat dit ook zo is op PkP.
Dan ga ik toch nog eens nadenken over een dagticket.

Maar heb eerder het gevoel, dat dit Chokri zijn manier is van sorry te zeggen. (Sorry, het is zijn prijs niet waard, hier is Hapkin aan normale cafe-prijs).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en davadude

Linzenvlaai

Playlistbediener
14 jul 2021
6
2
Ah flink stuk dus. Hoe is over het algemeen de ervaring met de pendelbussen?
Meerdere jaren gebruik gemaakt van pendeldienst vanaf en naar camping Relax. Ik heb er eigenlijk wel goede ervaringen mee, noot lang hoeven wachten op een bus, behalve op terugweg naar de camping (Max 10 a 15 min wachten).
Naar het festivalterrein vertrokken we altijd op tijd, rond 13:00, of heel laat, na 21:00 uur, meteen plek.
weet niet hoe het is wanneer je later op de middag gaat rond een uur of 16:00/17:00?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Lil Kleine enkele jaren geleden,

Dan ga ik toch nog eens nadenken over een dagticket.

Maar heb eerder het gevoel, dat dit Chokri zijn manier is van sorry te zeggen. (Sorry, het is zijn prijs niet waard, hier is Hapkin aan normale cafe-prijs).
Joh, dit argument slaat nergens op. Lil'Kleine heeft daar gestaan voordat hij zijn vriendin mishandelde.

Dan kunnen we ook Lowlands, Pinkpop en Werchter shamen omdat ze Kasabian ooit geboekt hebben.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Wat vonden we van Hear Hear?
Dat het goed was, zie HH topic.

Hou er rekening mee dat het terrein een gigantische zandbak/kokosmat is. Blijft het droog wordt het bijzonder stoffig (ik heb net mijn neus leeggebaggerd en je wil niet weten wat dat gaf 😁) en gaat het regenen - wat ze voorspellen - dan zit je in een modderpoel.

Wie allergisch is voor wespengif mag zijn epipen niet vergeten. 🚑🚑
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en prrrrt

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Joh, dit argument slaat nergens op. Lil'Kleine heeft daar gestaan voordat hij zijn vriendin mishandelde.

Dan kunnen we ook Lowlands, Pinkpop en Werchter shamen omdat ze Kasabian ooit geboekt hebben.
Die had in 2015 al een vrouwelijke security op haar bek geduwd (wou met glazen flessen het festivalterrein op), dan ben je als organisatie verloren als je die later nog 2x boekt.

En er zijn nog artiesten geweest, met vrouwonvriendelijke teksten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dat het goed was, zie HH topic.

Hou er rekening mee dat het terrein een gigantische zandbak/kokosmat is. Blijft het droog wordt het bijzonder stoffig (ik heb net mijn neus leeggebaggerd en je wil niet weten wat dat gaf 😁) en gaat het regenen - wat ze voorspellen - dan zit je in een modderpoel.

Wie allergisch is voor wespengif mag zijn epipen niet vergeten. 🚑🚑
Tijd om mondmaskers terug te brengen lol.

Edit: als je met regen zit, ga je was met plassen te maken krijgen en niet modder. De bodem is zo droog en hard, dat het nauwelijks water door laat. Gaat nog wat worden..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken