Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Toch wel vrij ver, had op zondagavond met gerief op de rug het idee om te wandelen ipv in die veel te lange rij voor de pendelbussen te gaan staan. Zwaar spijt van gehad, toch zeker 30min wandelen
Ben nog aan het twijfelen om evt daar te kamperen ipv Chill owv nachtrust maar de heen- en terugweg houdt 't wat tegen hm. Is echt al een eeuwigheid geleden dat ik nog eens op PKP ben geweest, dus weet ook niet echt wat de vibe daar nog is tbh. Staan er ook niet meer bomen op Relax?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ben nog aan het twijfelen om evt daar te kamperen ipv Chill owv nachtrust maar de heen- en terugweg houdt 't wat tegen hm. Is echt al een eeuwigheid geleden dat ik nog eens op PKP ben geweest, dus weet ook niet echt wat de vibe daar nog is tbh. Staan er ook niet meer bomen op Relax?
Nee, schaduw is daar nauwelijks. Het lopen is inderdaad ongeveer 35 minuten. Het kan langer zijn afhankelijk van je toestand.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Als de wind een beetje verkeerd zit heb je op camping chill het heerlijke aroma van de boerderij.
Geen idee welke beesten die nu heeft maar de stank is tegenwoordig niet te harden. 🤢🤢🤢

Relax is echt ver wandelen, ik zou iets op Comfy kiezen moest ik niet in de buurt en op voldoende afstand van de boer wonen. 😉
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Maar de shuttlebussen zijn naar mijn idee ook niet zo'n ramp als iedereen hier zegt. Scheelt je weer even lopen en kan je alvast een beetje uitrusten.

Vandaag boodschappen gedaan om mee te nemen naar Pukkelpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt en Special Monkey

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
36
28
Even een domme vraag: bij het kopen van de tickets heb ik blijkbaar mijn achternaam 2 x ingegeven waardoor er nu op de tickets iets staat in de zin van "Jeroen Peeters Peeters" ipv "Jeroen Peeters" (niet mijn echte naam, voorbeeld). Gaat dit een issue zijn of zijn ze op pkp wel chill en redelijk ivm dit soort vergissingen?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Even een domme vraag: bij het kopen van de tickets heb ik blijkbaar mijn achternaam 2 x ingegeven waardoor er nu op de tickets iets staat in de zin van "Jeroen Peeters Peeters" ipv "Jeroen Peeters" (niet mijn echte naam, voorbeeld). Gaat dit een issue zijn of zijn ze op pkp wel chill en redelijk ivm dit soort vergissingen?
Waarom niet gewoon Pukkelpop mailen?
 

LifeisMusic

Playlistbediener
20 mei 2022
20
13
Wat een rot grond tijdens Hear Hear, hopelijk beter met Pukkelpop. Scherpe steentjes, uitstekende dikke onkruidwortels, verborgen metaalplanken onder strandzand waar je u lelijk kan op miskijken, in het algemeen ook bizar dat zand. Maakt het super stoffig.

Met de komende regen ook benieuwd, gaat één groot waterpretpark worden.
 

nIEmAnd

Playlistbediener
7 jan 2014
26
3
We zijn nog aan het twijfelen om met de trein te gaan of toch met de auto. Daarom enkele vraagjes: wat zou de loopafstand zijn camping relax-parking? Hoeveel kost de parking? Gemakkelijk bereikbaar? (geen uren aanschuiven?) Merci alvast!
 

Simon GO

Playlistbediener
1 aug 2022
13
8
Indien hier toch nog iemand wat 'rustiger' wil liggen: ik verkoop ons relax on wheels ticket. Prijs overeen te komen, ben al content met de helft vd prijs. Dan moet je wel nog effe ergens een mobilhome of caravan lenen natuurlijk :)
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
We zijn nog aan het twijfelen om met de trein te gaan of toch met de auto. Daarom enkele vraagjes: wat zou de loopafstand zijn camping relax-parking? Hoeveel kost de parking? Gemakkelijk bereikbaar? (geen uren aanschuiven?) Merci alvast!
Tussen de 35 en 45 minuten lopen. Parkeren 1 dag €8 en 4 dagen €20 waarbij je bij elke binnenkomst opnieuw moet betalen. Parking is makkelijk bereikbaar, ik heb in 4 jaar nog nooit meer dan 10 minuten moeten wachten (ik kwam wel op donderdag/woensdag toen het nog wo-za was).
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Cote bizar:

Carnivàle meets vintage circus: een mengelmoes van gezelligheid, schoonheid, originaliteit en absurditeit vermengd met een stevige vleug filosofie en kwantumfysica.
In samenwerking met Gitannekesfoor.
Open: 12.00u - 22.00u

Uhm, ja? ...
 

ElHaasio

Playlistbediener
19 jul 2022
10
4
Iemand een idee hoe ver het ongeveer lopen is van de parking naar Camping Comfy? Verwachten jullie drukte op vrijdagochtend bij aankomst?
En zijn er daar voorzieningen om eigen eten klaar te maken? Aangezien gaspitjes niet toegestaan zijn..
Dank!
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
De afstand van de parking naar camping relax is toch geen 35-45 minuten?
Nee.
Veel hangt natuurlijk af van waar je op de parking staat en waar je je tent zet. 😉
 

Bijlagen

  • 20220815_174120.jpg
    20220815_174120.jpg
    436,1 KB · Weergaven: 16

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Iemand een idee hoe ver het ongeveer lopen is van de parking naar Camping Comfy? Verwachten jullie drukte op vrijdagochtend bij aankomst?
En zijn er daar voorzieningen om eigen eten klaar te maken? Aangezien gaspitjes niet toegestaan zijn..
Dank!
Over vuurtjes weet ik niks, check de FAQ'S.
Camping Comfy heeft een eigen parking aan de Kempische steenweg en ligt vlakbij. Ook tot het festivalterrein is het niet ver. 😉
20220815_174803.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

Bärenbeuk

Playlistbediener
9 aug 2022
10
20
Hallo allemaal, nieuw hier op de fora!

Dit zal mijn eerste meerdaagse festival worden, wel eerder dit jaar een dag Bospop gedaan, dus ben erg benieuwd naar hoe mijn ervaringen zullen zijn. Mijn compagnonnen willen niet op de camping slapen, dus zal elke dag 40 min. moeten rijden naar slaapplek en weer terug. Ik hoop dat @Rikkie geen gelijk heeft met dagelijks opnieuw te moeten betalen, zou zonde zijn (maar als het is, is het zo)

Vindt de headliners niet altijd mijn ding, maar vind de line-up erg breed en vol met verassende dingen!
Mijn programma zal worden:
Donderdag - Froukje (Voor de ret het terrein verkenne, misschien ergens naar binnen gaan als het leuk klinkt, vooral niet te gek maken)
Vrijdag - Goldband, S10, Hollow Coves (!), Nothing But Thieves, Dadi Freyr en waarschijnlijk Tamino
Zaterdag (mijn favo dag) Go_A, Kills Birds, Aurora (!!!!!), George Ezra, Tame Impala en dan ietsjes eerder weg voor Wet Leg (!!!!!)
Zondag - Meau, Tom Misch (ofja mijn vrienden willen dit zien), Sigrid (!!!), Cavetown, Glasss Animals, King Gizzard ( :( ) en de Arctic Monkeys

Heel erg veel zin in! Eerst nog werken tot en met donderdag en dan genieten van een heerlijk weekend!
Ik wens jullie al allemaal een geweldig festival weekend, hopelijk vinden jullie allemaal een leuk concert :D
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Indien hier toch nog iemand wat 'rustiger' wil liggen: ik verkoop ons relax on wheels ticket. Prijs overeen te komen, ben al content met de helft vd prijs. Dan moet je wel nog effe ergens een mobilhome of caravan lenen natuurlijk :)
Mag je daar eigenlijk een voortent aan de caravan hangen?
Op de site staat dat er geen tenten mogen staan, maar valt een voortent daar ook onder?
 

Simon GO

Playlistbediener
1 aug 2022
13
8
Mag je daar eigenlijk een voortent aan de caravan hangen?
Op de site staat dat er geen tenten mogen staan, maar valt een voortent daar ook onder?
Geen idee, ik kreeg onderstaand vaag antwoord op 7 juli dus hebben dan besloten om wat verderop te kamperen. Mijn vraag was of we 1 tent mochten bijzetten:

"Inmiddels zitten we aan een drievoud aan inschrijvingen voor Relax On Wheels dus enige orde en structuur is aangewezen ;)
Groetjes!
Team PKP"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken