Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Kun je niet gewoon vijf minuten de moeite doen om dit topic even door te nemen, de afgelopen week ofzo en je in te lezen vooraleer je tot twee keer bevraagd of een clashfinder nu al dan niet legit is, jfc. Ik heb die gemaakt, om een idee te krijgen van hoe die er zou kúnnen uitzien. En we wachten allemaal geduldig tot het festival de schedule online gooit en dan update ik 'm wel. Jezus.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
266
118
Kun je niet gewoon vijf minuten de moeite doen om dit topic even door te nemen, de afgelopen week ofzo en je in te lezen vooraleer je tot twee keer bevraagd of een clashfinder nu al dan niet legit is, jfc. Ik heb die gemaakt, om een idee te krijgen van hoe die er zou kúnnen uitzien. En we wachten allemaal geduldig tot het festival de schedule online gooit en dan update ik 'm wel. Jezus.
Dus jij hebt die gemaakt, denk je dan echt dat O&TW zondag zal afsluiten ipv AM?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Woensdag 13u.
pepe.jpg
.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Er komt eigenlijk heel weinig communicatie vanuit pkp, de app is ook nog altijd gewoon leeg. Ik vraag me ook af of de ticketverkoop wel goed loopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken