Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Even nagekeken, dit is een tweet van 06/07 (!): "Als we de laatste puzzelstukjes gelegd krijgen, zal dat volgende week ergens zijn!"

Ah kijk: Pfffffffffffff, vandaag ... vandaag is het donderdag, da's ja ... zo'n onsexy dag ... wat zou je zeggen van ... voor het einde van deze week? Dat klinkt toch heul erg aantrekkelijk, niet?

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Ah kijk: Pfffffffffffff, vandaag ... vandaag is het donderdag, da's ja ... zo'n onsexy dag ... wat zou je zeggen van ... voor het einde van deze week? Dat klinkt toch heul erg aantrekkelijk, niet?

Lees je dit ergens op hun sociale?

Best case scenario is dat ze om 17u aankondigen dat ze morgen de timetable releasen. Dat hebben ze in 2019 ook gedaan.

Anders gaan we dit weekend rellen aan de wei.
De timetable bekend maken de dag na dat lowlands dat doet zou toch mooi zijn, dus laat ons met zen allen hopen 🤞 op morgen anders ga ik mee rellen dit weekend 😂😄

En dan op de zaterdag vrijwel geen overlappingen, waardoor dat voor mij de beste festivaldag in jaren wordt.

Ben benieuwd waar en om hoe laat ⏰ jungle speelt, heb schrik dat er veel overlap gaat zijn want ik wil jungle niet missen.

Jungle is zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jammer van Noah Cyrus wel. Benieuwd of we morgen de volledige line-up gaan krijgen ook of we die last minute nog gaan krijgen, ergens volgende week of whatever.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Users who are viewing this thread