Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

For some reason is Vitalic in 2022 de headliner van de grote Marquee.

En een dik uurtje Arctic Monkeys? Lachwekkend.

For some reason is Vitalic in 2022 de headliner van de grote Marquee.

En een dik uurtje Arctic Monkeys? Lachwekkend.
Dat die hoog staat is logisch, maar inderdaad vreemd dat die in de marquee staat en niet ergens svaonds laat in de boiler of dance hall

• Leuk
Waarderingen: davadude
Sowieso, WTF met die settijden. Acts als Sigrid en Eefje de Visser krijgen niet eens een vol uur.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Dat het altijd zo geweest is maakt het niet minder erg natuurlijk. Maar dat je je grootste headliner 70 minuutjes laat komen opdraven is toch niet goed te praten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Bro Charlotte Adigéry en Bolis Pupul driekwartier NA Slipknot?

Alsof ik na Slipknot nog ga kunnen wandelen eigenlijk.

Dat het altijd zo geweest is maakt het niet minder erg natuurlijk. Maar dat je je grootste headliner 70 minuutjes laat komen opdraven is toch niet goed te praten.
Zijn 2 aparte dingen vind ik. 70 minuten voor AM is te kort, akkoord, maar overdag wil ik toch vooral veel acts zien. Dan heb ik eerlijk gezegd liever korte sets ipv sets van een uur of meer.

• Leuk
Waarderingen: kaiser
Sowieso een aantal opvallende zaken:
> Slipknot met de langste settijd van alle headliners (1h45), langer dan ze op Graspop normaal krijgen?
> Marc Rebillet als Marquee headliner boven namen als Aurora, Arlo Parks en Dave. Sowieso wel een straf geboekte Marquee die zaterdag.
> Vreselijk zwakke main op zaterdag
> Tom Misch op de main
> Op zondag is de avond in de club (King Gizzard en Bright Eyes) sterker dan de Marquee (Glass Animals, H.E.R.). Jack Harlow sterk geboekt op een vrij lage plek.

Veel clashes idd, maar is ook wel een vrij goeie line-up, dus was wel te verwachten. Eens zien welke dag ik hieruit ga pikken.

Users who are viewing this thread