Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Weet iemand trouwens hoe zeker het dat Stormzy het volledig heeft gecanceld of dat ze hem nog aankondigen. Hij staat namelijk nog steeds op de Franse pagina.

En zal de dag tickets uitverkopen denken jullie? Wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten in verband met mogelijke uitvallen. Er zijn namelijk eigenlijk maar weinig namen die ik wil zien op zondag, en als die dan nog is uitvallen is het vrij weinig die dag
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Weet iemand trouwens hoe zeker het dat Stormzy het volledig heeft gecanceld of dat ze hem nog aankondigen. Hij staat namelijk nog steeds op de Franse pagina.

En zal de dag tickets uitverkopen denken jullie? Wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten in verband met mogelijke uitvallen. Er zijn namelijk eigenlijk maar weinig namen die ik wil zien op zondag, en als die dan nog is uitvallen is het vrij weinig die dag
Geen idee, maar in het interview van vorige week staat er dat we binnen de 2 weken meer namen gingen krijgen, dus we zullen het snel weten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Beetje gek dat Future (nog) niet tussen de headliners staat op de website nu (gek genoeg zelfs tussen de 'kleinste' namen, moet een foutje zijn toch). Ziet er een beetje zielig uit, met alleen die Marshmello daar bovenaan.

Sowieso benieuwd of dat zal werken, zo'n Future als headliner. In de VS natuurlijk een flinke naam die overal headlinet maar vraag me af hoe dat hier, op een festival als PkP, zal overkomen. (Moet eerst nog maar eens zien of die überhaupt komt opdagen.)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Moet eerst nog maar eens zien of die überhaupt komt opdagen.
En daarmee bedoel je dat dat waarschijnlijk meer zal liggen aan reisrestricties dan artistieke merites... right?

Vind wat Future heeft betekent voor hiphop in de VS en ver daar buiten het afgelopen decennium altijd zwaar onderschat worden. De man stond mee aan de wieg van trap en mede door hem heb je nu figuren als Travis Scott, Migos, Rae Sremmurd, Young Thug etc.

Dit is trouwens een heel goeie write-up van Pitchfork van een tijdje terug.

Of het zal werken is natuurlijk een goede vraag, maar met een relatief jong publiek heb je met rappers toch nooit echt problemen daar? Ik herinner me hoe Migos met heel veel publiek werd onthaald? Hoe Kendrick Lamar vooraf al op handen werd gedragen (ookal bleek z'n headline show vrij slapjes). Je had ook NERD, maar daar was men dacht ik wat minder enthousiast over (denk vooral door naambekendheid bij de jeugd?)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Volgende namen zijn afgevallen voor Lowlands en kunnen we dus zelf ook niet verwachten op pkp: Denzel Curry, Kaytranada, Bring Me The Horizon, Metronomy en Koffee.

Morgen nieuwe namen voor Lowlands.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
jaaaaa! gewoon jaaaaa! Tnx! ;) Dus toch slow magic. Die draaitafel herinnerde ik me niet meer. Geweldige mix.
Nog even zeggen dat een bandlid van channel zero die op alcatraz speelt 13 juli van Amerika afkomt. Die persoon is gevaccineerd. Dus mss in uitzonderlijke gevallen, of omdat die persoon ook domiciel heeft in België mag men toch naar het buitenland reizen bij "verboden" zones?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Nog even zeggen dat een bandlid van channel zero die op alcatraz speelt 13 juli van Amerika afkomt. Die persoon is gevaccineerd. Dus mss in uitzonderlijke gevallen, of omdat die persoon ook domiciel heeft in België mag men toch naar het buitenland reizen bij "verboden" zones?
Amerikanen mogen toch gewoon naar België reizen als ze gevaccineerd zijn?
 
  • Wow
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Waarschijnlijk als er een Amerikaan komt naar pkp, reist die van Amerika bv naar België. Dan door naar een ander land zodat hij terug naar Amerika kan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Waarschijnlijk als er een Amerikaan komt naar pkp, reist die van Amerika bv naar België. Dan door naar een ander land zodat hij terug naar Amerika kan.
Dat zal dan geen Europees land moeten zijn, waarschijnlijk moet dat dan via UK maar dan zit je daar weer met visa-stuff owv Brexit. Heb je de link wel gezien?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Dat zal dan geen Europees land moeten zijn, waarschijnlijk moet dat dan via UK maar dan zit je daar weer met visa-stuff owv Brexit. Heb je de link wel gezien?
Oei, nu pas gelezen in de vlugte. Het kan ook zijn dat die metalartiest in Amerika al een tijdje zat. En nu terug naar België reist definitief. Achja, wie weet welke uitzonderingen sommige wereldsterren krijgen. Maar ik zou er neit op rekenen voor dit festivalseizoen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Ik weet niet om welk lid het gaat, ik ging er eigenlijk vanuit dat het om de drummer ging, omdat hij ook de Amerikaanse nationaliteit heeft. Voor Amerikanen is het momenteel geen probleem om naar de VS te reizen, waarvandaan dan ook, in de link staat specifiek dat het voor buitenlanders geldt. Een vriendin van mij met de Amerikaanse nationaliteit die permanent in Nederland woont is onlangs ook zonder problemen naar de VS gevlogen.
 
  • Wow
Waarderingen: Pauly Robin

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Het programma van DTRH, LL en PKP eens naast elkaar gelegd.
Voor mij PKP met voorsprong beste affiche.

Enkel nog Chubby & The Gang, Black Country New Road, Iguana Death Cult en Black Midi nog als toevoeging op PKP en geen enkele reden meer om naar ander festival te gaan (tenzij teveel overlappingen)

Strand of Oaks gelijktijdig met Liam Gallagher is een ramp
 
Laatst bewerkt:

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Hopelijk gaat pukkelpop nog door nu de cijfers de hoogte in schieten.
Vergeet niet dat er door het reizen meer wordt getest. We zijn één van 's werelds best vaccinerende landen. Tegen dan ligt de vaccinatiegraat nog hoger. En ondanks dat je een vaccin hebt is er nog kans op besmetting, maar de ziekenhuisopnames verminderen wel sterk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken