Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.033
2.661
Hopelijk gaat pukkelpop nog door nu de cijfers de hoogte in schieten.
Vergeet niet dat er door het reizen meer wordt getest. We zijn één van 's werelds best vaccinerende landen. Tegen dan ligt de vaccinatiegraat nog hoger. En ondanks dat je een vaccin hebt is er nog kans op besmetting, maar de ziekenhuisopnames verminderen wel sterk.
Je geeft allemaal redenen om het te laten doorgaan ;)

De meesten van ons zijn tegen dan 2x gevaccineerd, en als ik de UK als referentie neem, dan zie je daar de laatste maand een veel hoger aantal besmettingen maar amper een hoger aantal ziekenhuisopnames en sterfgevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en mattman

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Hoor ik daar iets van castello? :eek: Nu snap ik er niks meer van. Ook goed dat de dance hall en boiler tegenover mekaar staan en dat de verloren booth tot aan de boulevard komt.
Je geeft allemaal redenen om het te laten doorgaan ;)

De meesten van ons zijn tegen dan 2x gevaccineerd, en als ik de UK als referentie neem, dan zie je daar de laatste maand een veel hoger aantal besmettingen maar amper een hoger aantal ziekenhuisopnames en sterfgevallen.
Jij hebt mijn bericht goed begrepen. ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Kachelle

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Zou mooi zijn. Misschien was de deal nog niet rond vorige week?

Ik gok dat we het volgende week wel zullen weten. Dan zijn we een maandje voor het festival. Laatste namen plus blokkenschema?
Laten we hopen! Ik vind dat hun communicatie dit jaar bijzonder stil verloopt.
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Fragment uit HLN artikel:

Kan een festival als Pukkelpop dan nog wel plaatsvinden?
Professor Molenberghs: “Dat is een heel gevoelig onderwerp. Daar zou ik liever niets over willen zeggen tot na het Overlegcomité van volgende vrijdag.”

Het gaat spannend worden komende vrijdag ?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Fragment uit HLN artikel:

Kan een festival als Pukkelpop dan nog wel plaatsvinden?
Professor Molenberghs: “Dat is een heel gevoelig onderwerp. Daar zou ik liever niets over willen zeggen tot na het Overlegcomité van volgende vrijdag.”

Het gaat spannend worden komende vrijdag ?
Ik verwacht niet dat men in België even drastisch gaat optreden tegen de cultuursector. Enerzijds zijn de regels rond evenementen en horeca hier altijd strikter geweest, anderzijds geven de experten zelf aan dat we de oorzaak van de huidige stijging bij het reisgedrag moeten zoeken. En bovendien heeft men altijd het verloop van de vaccinatiecampagne als ultieme voorwaarde aangegeven voor de doorgang van massa-events, en die campagne zit nog steeds op schema.

Het is dan weer wel afwachten wat de impact van een eventuele annulering bij LL/DTRH zou zijn. Is namelijk een reden minder voor die UK acts om het kanaal over te steken...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Yep, exact. Dat maakt de beslissing van gisteren in Nederland des te straffer eigenlijk. Nederland kan vrijwel dezelfde cijfers voorleggen als België mbt aantal vaccinaties. Je straft eigenlijk compleet de verkeerde, onbegrijpelijk.

Moesten LL/DTRH afvallen, dan denk ik dat veel mgmt's ook de vraag zullen stellen of het wel de moeite is om naar het vasteland af te zakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Wees er maar zeker van dat er met argusogen naar de noorderburen gekeken wordt. Het zou zo jammer zijn voor iedereen dat er zo hard voor gewerkt heeft, er zo hard naar toegeleefd heeft, er hemel en aarde voor verzet hebben. Dat nu alsnog dingen in het water vallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken