Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Verder zou ik het zeeeeeer cool vinden dat Despacio een tent krijgt over heel het weekend.

meer info hierover:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
Nouja, Radio Soulwax heeft er al 's gestaan natuurlijk. Maar.. Despacio en zo'n hele stage voor zo'n klein publiek dat er maar binnen kan, is duur hè.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Kachelle

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.496
6.168
Ik zou er graag een pint op wedden dat dit enkel de boiler line-up gaat zijn hoor, Matt. ?
Ze weten denk ik zelf ook wel dat ze dat niet kunnen maken. De kritiek gaat dan groter zijn dan wanneer ze nog een tijd wachten met de volledige lineup.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Nouja, Radio Soulwax heeft er al 's gestaan natuurlijk. Maar.. Despacio en zo'n hele stage voor zo'n klein publiek dat er maar binnen kan, is duur hè.
Is ook wel iets volledig verschillend dan Radio Soulwax.
Geef ze de Castello voor 't weekend. Zou prachtig zijn.
Alleen is James Murphy van NY. Dus da's wa moeilijker coronagewijs.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
Ze weten denk ik zelf ook wel dat ze dat niet kunnen maken. De kritiek gaat dan groter zijn dan wanneer ze nog een tijd wachten met de volledige lineup.
Ach. Beetje kritiek meer of minder.. Ze verkopen tóch uit en that's what it's all about.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
I think they know that they can't do that. The criticism will then be greater than if they wait a while with the full lineup.
The dance line up should be the one with the least amount of problems. If they are experiencing cancellations on the guitar side then it makes sense to release what names you do have first to at least get some names out
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
Is ook wel iets volledig verschillend dan Radio Soulwax.
Geef ze de Castello voor 't weekend. Zou prachtig zijn.
Alleen is James Murphy van NY. Dus da's wa moeilijker coronagewijs.
Nee, wil ik maar zeggen dat de broers er al eens gestaan hebben met een speciaal iets. Daarbij spelen ze erg vaak Pukkelpop dus organisatorisch zullen beide kampen wel goed overeen komen, maar ik zie het niet gebeuren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
"Op de sociale media van Pukkelpop is dinsdagvoormiddag een aankondigend filmpje geplaatst waarin het festival meldt dat het donderdag om 11 uur de line-up, of toch zeker enkele namen van editie 2021 bekend maakt."

:LOL:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: pigital

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
"Op de sociale media van Pukkelpop is dinsdagvoormiddag een aankondigend filmpje geplaatst waarin het festival meldt dat het donderdag om 11 uur de line-up, of toch zeker enkele namen van editie 2021 bekend maakt."

:LOL:
"Al 70% van de combitickets zijn de deur uit. Tot nog toe blijft het een goedbewaard geheim welke artiesten te zien en te horen zullen zijn eind augustus."

Een goedbewaard geheim, hopelijk niet meer voor de organisatie zelf
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.496
6.168
"Al 70% van de combitickets zijn de deur uit. Tot nog toe blijft het een goedbewaard geheim welke artiesten te zien en te horen zullen zijn eind augustus."

Een goedbewaard geheim, hopelijk niet meer voor de organisatie zelf
Staan straks een gigantische hoop mensen op een veld bij lege podia naar artiesten te zoeken. ?

Iig benieuwd welke namen en hoeveel namen er donderdag gaan komen. Misschien dan alsnog een ticket scoren.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.381
Die artiesten zijn al doorgeboekt voor Rock Werchter 22 zie ik.

(grapje!)
Maar nieuwe popartiesten als Bastille, 21Pilots en Imagine Dragons zijn óók weer niet goed.
Als het niet The Strokes, Nick Cave of Kendrick heeft is het ook eigenlijk nooit goed he Matt. :ROFLMAO:

(grapje!)
 

Dominiek

Playlistbediener
17 jun 2021
11
0
Uiteindelijk ben ik al blij dat er namen komen. Dat betekent dat het gewoon doorgaat. En ergens ook blij dat de kans blijft voor niet BE om tickets te kopen. Altijd grappig om de Nederlanders en Fransen na het winnen van een EK een beetje uit te lachen :alien:

Even speculeren dan over de headliners: OATW-Netsky, Bazart-Angele-Gorillaz, Balthazar - Editors- Jamie XX
Edit: Alhoewel, dan ontbreekt Disclosure nog...
Ik zou Snow Patrol en First Aid Kit niet afschrijven...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken