Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Om mezelf even af te leiden van het wachten. Deze ochtend gaf Bastille aan ze “zo snel als mogelijk kwamen als de restricties het toestaan”. Mogelijk hoge naam voor PKP?
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
94
Straks om 16u?

Leonardo Dicaprio Laughing GIF
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en pigital

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Sophia mag ook wel op affiche! Vorige jaar nieuwe plaat die ze nog niet hebben kunnen voorstellen (2-3 keer uitgesteld en dan afgelast) en woont in Berlijn, dus geen probleem
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
94
Wut. The Prodigy? In de Boiler?


Amelie Lens, Charlotte De Witte en Capriati, wat andere lokale techno-namen en dan de eerder gedropte dubstep en dnb namen. ?
Haha, nee dat verwacht ik niet. Het nummer op die teaser is eentje van The Prodigy.

Verder verwacht ik Amelie Lens spijtig genoeg niet. Ze staat een week ervoor ergens onder het atomium voor 6.000 man. Uitverkocht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Maar dit gaat gewoon de volledige lineup zijn, toch? Gaan ze op dit punt de boel niet meer 'in stukjes' bekend maken denk ik. ?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Uiteindelijk ben ik al blij dat er namen komen. Dat betekent dat het gewoon doorgaat. En ergens ook blij dat de kans blijft voor niet BE om tickets te kopen. Altijd grappig om de Nederlanders en Fransen na het winnen van een EK een beetje uit te lachen :alien:

Even speculeren dan over de headliners: OATW-Netsky, Bazart-Angele-Gorillaz, Balthazar - Editors- Jamie XX
Edit: Alhoewel, dan ontbreekt Disclosure nog...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.205
Maar dit gaat gewoon de volledige lineup zijn, toch? Gaan ze op dit punt de boel niet meer 'in stukjes' bekend maken denk ik. ?
Ik zou er graag een pint op wedden dat dit enkel de boiler line-up gaat zijn hoor, Matt. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken