Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

tenzij het bv 7 dagen op rij is per genre zoals vorige keer...
Dat was vijf dagen en de line-up wordt gedropt op een donderdag, lijkt me niet echt een ideale startdatum.

Donderdag is de dag nà de start van de 'internationale' verkoop, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.

tenzij het bv 7 dagen op rij is per genre zoals vorige keer...
Probleem is dat een drop van alleen boilernamen alleen maar nog meer feestjesvolk zal trekken.

Nuja, probleem voor zijn die niet voor de dance komen. Niet voor PkP zelf natuurlijk.

Probleem is dat een drop van alleen boilernamen alleen maar nog meer feestjesvolk zal trekken.

Nuja, probleem voor zijn die niet voor de dance komen. Niet voor PkP zelf natuurlijk.
Heb het ook niet voor dat gedeelte van de wei (heel af en toe eens even en met genoeg alcohol lukt het wel), maar = meer plaats bij de concerten ?

Dat was vijf dagen en de line-up wordt gedropt op een donderdag, lijkt me niet echt een ideale startdatum.

Donderdag is de dag nà de start van de 'internationale' verkoop, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.
7 was maar een voorbeeld hoor...
Die "boiling" doet me wat twijfelen

Brihang geeft op Facebook aan niet op Pukkelpop te staan. Had nochtans een mooie geweest.

En eigenlijk kan het niemand schelen wie daar achter de draaitafels staat, zowel de mensen die voor de concerten komen als die dat daar 24uur per dag rondhangen in die Boiler.
grotendeels wel, maar als leek in het genre zijn er toch waarop ik (met voldoende alcohol) wel kan luisteren/dansen en anderen totaal niet en ik het gewoon slecht of waardeloos vind.
Concerten en de "rockfuif"/saloon lukken nuchter, dance gedeelte echt niet ☺️

Zelfs de pers weet niet meer wat schrijven over Pukkel :-)

Dankje voor de feedback, deze is meer gebalanceerd dan! Prank ermee wie je wil maar ik ben niet verantwoordelijk voor gebroken dromen als Maneskin er toch niet bij is ;) .. Nu dit gretig wordt gedeeld toch even gas terugnemen: dit is een wishlist/hobbyposter die ik heb gemaakt, maar dus NIET de echte lineup (die is er gek genoeg nog steeds niet).

Bekijk bijlage 366

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread