Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En de achtergrond zijn ook de lasers van de Boiler Room. Ken lijkt ook op efestivals te bevestigen dat ze de Boiler line-up zullen aankondigen.
Average Rob bevestigt dat hij er alleszins ook zal staan op Twitter.
En eigenlijk kan het niemand schelen wie daar achter de draaitafels staat, zowel de mensen die voor de concerten komen als die dat daar 24uur per dag rondhangen in die Boiler.
En eigenlijk kan het niemand schelen wie daar achter de draaitafels staat, zowel de mensen die voor de concerten komen als die dat daar 24uur per dag rondhangen in die Boiler.
grotendeels wel, maar als leek in het genre zijn er toch waarop ik (met voldoende alcohol) wel kan luisteren/dansen en anderen totaal niet en ik het gewoon slecht of waardeloos vind.
Concerten en de "rockfuif"/saloon lukken nuchter, dance gedeelte echt niet
Gorillaz, Angèle, Netsky, London Grammar... de line-up van Pukkelpop die momenteel viraal gaat op sociale media ziet er veelbelovend uit. Helaas is de programmatie die nu massaal gedeeld wordt vals.
Dankje voor de feedback, deze is meer gebalanceerd dan! Prank ermee wie je wil maar ik ben niet verantwoordelijk voor gebroken dromen als Maneskin er toch niet bij is .. Nu dit gretig wordt gedeeld toch even gas terugnemen: dit is een wishlist/hobbyposter die ik heb gemaakt, maar dus NIET de echte lineup (die is er gek genoeg nog steeds niet).