Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gorillaz, Angèle, Netsky, London Grammar... de line-up van Pukkelpop die momenteel viraal gaat op sociale media ziet er veelbelovend uit. Helaas is de programmatie die nu massaal gedeeld wordt vals.
Ken natuurlijk niet alles weten tot in de details he.
Zal bij PKP misschien verder van het vuur zitten dan bij andere festivals, maar denk dat Ken zijn geloofwaardigheid toch niet meer hoeft te bewijzen.
Bovendien geeft hij soms gewoon ook zoals elk mens eens zijn eigen mening net als iedereen op de fora.
Ken zit ergens bij LN/RW, niet bij PKP. (alee, vermoed ik hè) Je hoort dan dingen waaien, maar het is niet alsof je bij Chokri mee in de war room dagelijks zit. Overigens denk ik dat de affiche de laatste dagen en weken wel eens heel erg kan verandert zijn. De ene dag is dus de andere niet, zeker nu niet.
Anyways, Gladiolen (Oogst) komt met oa Ruben Block, Zwangere Guy, De Mens, Froukje, The Haunted Youth, High Hi etc. Allemaal namen die op PKP zouden kunnen staan, lijkt me.
Anyways, Gladiolen (Oogst) komt met oa Ruben Block, Zwangere Guy, De Mens, Froukje, The Haunted Youth, High Hi etc. Allemaal namen die op PKP zouden kunnen staan, lijkt me.
ik had al eerder vermeld in het lowlands forum dat jebroer zou komen… nu heeft hij als een van de enige artiesten een reactie achtergelaten, op de eerste post van pukkelpop op instagram over de boilerroom