Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Bright Eyes zit op dat moment in Europa. Op zondag 23/08 hebben ze nog niets, de dag erna staan ze in Paradiso. Ze zouden dan wel 5 dagen op rij spelen, maar dat doen ze wel vaker in hun tourschema... Zou een mooie naam zijn, wat mij betreft!
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Bright Eyes met potlood noteren? Tourdata bekend gemaakt, zonder Belgische datum.

Zaterdag 22/08 in Frankfurt, maandag 24/08 in Amsterdam.

Ideaal voor een mooie Marquee-spot?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
The Weeknd met een nieuw album en hint naar tourdata. Zal dit de artiest zijn waarmee Pukkelpop gaat aftrappen? Zeker geen artiest die in mijn straatje ligt, misschien wel even kijken wat voor show hij er van maakt. Dat nummer met Daft Punk vond ik wel erg vet.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
251
The Weeknd met een nieuw album en hint naar tourdata. Zal dit de artiest zijn waarmee Pukkelpop gaat aftrappen? Zeker geen artiest die in mijn straatje ligt, misschien wel even kijken wat voor show hij er van maakt. Dat nummer met Daft Punk vond ik wel erg vet.

Net bekend gemaakt dat hij in het najaar naar het sportpaleis komt, dus neem aan dat we die kunnen afschrijven voor pukkelpop.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Balthazar bekend gemaakt voor BSF (20/08). Ook een kanshebber voor PKP als subheadliner?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Balthazar bekend gemaakt voor BSF (20/08). Ook een kanshebber voor PKP als subheadliner?

Staan ook al op Lokerse Feesten en Cactus, dus subheadliner lijkt me een slechte zet. Maar hey, het is Pukkelpop he.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
251
Staan deze zomer ook al op Cactus, Lokerse, BSF en francofolies. Dus hoeft ook niet meteen naar PP te komen :)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik heb even gekeken: de early bird tickets zijn al van 11 december te koop. Ondertussen zijn we ruim 2 maanden later en toont het festival ook geen enkel teken van leven (behalve dan berichten over hun paasparty...). Het zal wel binnenkort gaan komen, maar het duurt allemaal toch heel lang.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Early bird tickets waren te koop tot en met 31 december. Nu niet meer.
Ik wacht ook af, of zijn we gewoon te ongeduldig?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Early birds aan dezelfde prijs als vorig jaar, tblijft wel een geval hoor. ?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Volgens mij wordt de nieuwe ticketprijs 10 euro hoger dan vorig jaar en was de early bird zonder die verhoging.
Ik heb het alleen niet aangedurfd om blind een ticket te kopen.
Het kan elke keer weer een verrassing zijn wat Pukkelpop programmeert.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Volgens mij wordt de nieuwe ticketprijs 10 euro hoger dan vorig jaar en was de early bird zonder die verhoging.
Ik heb het alleen niet aangedurfd om blind een ticket te kopen.
Het kan elke keer weer een verrassing zijn wat Pukkelpop programmeert.
Klopt - bij PKP is het toch koffiedik kijken wat ze gaan doen. Dat maakt het aan de ene kant dan wel weer boeiend om naar uit te kijken :-D Een affiche blijft ook altijd zeer sterk afhangen van je persoonlijke smaak. Kan PKP dit jaar keihard gaan verrassen met acts als RATM of Foo Fighters, als je niets hebt met die bands, kan je met je early bird ook bedrogen uitkomen. Ik denk niet dat ik ooit een ticket voor een festival zou kopen voor ik weet wat er gaat staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Pukkelpop heeft al een tijdje niet meer het kapitaal om dat soort bands binnen te halen. Foo's waren volgens Ken, zag ik, een optie vorig jaar maar bleken niet betaalbaar.

(Verklaart misschien ook waarom ze plots toen zijn veranderd qua dag indeling; do-zo ipv wo-za)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ik verwacht ook geen Rage Against the Machine en Foo Fighters meer,
maar vorig jaar 2 keer the National was een aangename verrassing.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Pukkelpop heeft al een tijdje niet meer het kapitaal om dat soort bands binnen te halen. Foo’s waren volgens Ken, zag ik, een optie vorig jaar maar bleken niet betaalbaar.

(Verklaart misschien ook waarom ze plots toen zijn veranderd qua dag indeling; do-zo ipv wo-za)
Jammer, we waren op dit forum eindelijk een tijdje verlost van die onzinverhalen van 'Ken'. Blijkbaar moeten we hier nu weer elke dag zijn uit de duim gezogen "achter de schermen" verhalen tegenkomen, die zijn blinde fans klakkeloos voor waar aannemen en kopiëren van een ander forum? 'Ken' was daar toch juist met zijn staart tussen de benen gevlucht toen het voor de meesten wel duidelijk was dat hij louter af en toe over persberichten of andere info beschikt over op handen zijnde aankondigingen van festivals en dat hij niet meer weet dan dat?

Iedereen kan wel beweren dat "grote band X in jaar Y in beeld was voor festival Z, maar uiteindelijk te duur was/op het laatste moment zijn tourplannen wijzigde etcetera". Hoe wil je ooit vaststellen of daar enige kern van waarheid in zit of dat de bewuste persoon zo'n verhaal gewoon uit zijn duim zuigt? Bijvoorbeeld met betrekking tot de tourplannen van Coldplay is in elk geval al diverse malen gebleken dat 'Ken' totale onzin uitkraamde. Echt, dat sommigen van jullie zulke uitspraken van 'Ken' als die over Foo Fighters en Pukkelpop hier maar blijven opvoeren, alsof zulke opmerkingen van hem enige nieuwswaarde hebben.......
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Yannick wrote:
Pukkelpop heeft al een tijdje niet meer het kapitaal om dat soort bands binnen te halen. Foo’s waren volgens Ken, zag ik, een optie vorig jaar maar bleken niet betaalbaar.

(Verklaart misschien ook waarom ze plots toen zijn veranderd qua dag indeling; do-zo ipv wo-za)

Jammer, we waren op dit forum eindelijk een tijdje verlost van die onzinverhalen van ‘Ken’. Blijkbaar moeten we hier nu weer elke dag zijn uit de duim gezogen “achter de schermen” verhalen tegenkomen, die zijn blinde fans klakkeloos voor waar aannemen en kopiëren van een ander forum? ‘Ken’ was daar toch juist met zijn staart tussen de benen gevlucht toen het voor de meesten wel duidelijk was dat hij louter af en toe over persberichten of andere info beschikt over op handen zijnde aankondigingen van festivals en dat hij niet meer weet dan dat?

Iedereen kan wel beweren dat “grote band X in jaar Y in beeld was voor festival Z, maar uiteindelijk te duur was/op het laatste moment zijn tourplannen wijzigde etcetera”. Hoe wil je ooit vaststellen of daar enige kern van waarheid in zit of dat de bewuste persoon zo’n verhaal gewoon uit zijn duim zuigt? Bijvoorbeeld met betrekking tot de tourplannen van Coldplay is in elk geval al diverse malen gebleken dat ‘Ken’ totale onzin uitkraamde. Echt, dat sommigen van jullie zulke uitspraken van ‘Ken’ als die over Foo Fighters en Pukkelpop hier maar blijven opvoeren, alsof zulke opmerkingen van hem enige nieuwswaarde hebben…….

Het heeft voorlopig meer nieuwswaarde dan de aankondigingen van Pukkelpop. Van mij mag het zonder probleem gepost worden, het is aan de lezer wat die ermee doet.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ken kan best gelijk hebben dat de Foo Fighters zijn aangeboden maar te duur waren.
We hoeven geen insider te zijn om te zien dat de dure bands niet meer tickets verkopen dan
wanneer Oscar and the Wolf of Dus Lipa headliner zijn.
Dus in die zin snap ik Pukkelpop wel dat ze de grote headliners laten liggen.
Daarnaast hebben ze natuurlijk zo'n 10 tenten te vullen.
Net zoals ik een leuke rock/indie/metal invulling wil, willen de techno/dance/hip hop etc liefhebbers ook een leuke invulling.
En dat kost geld.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Pukkelpop heeft nog steeds geen hints losgelaten dat het deze week wel gaat gebeuren toch? Op het berichtje van de dochter van na blijft het bijzonder stil.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken