Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.411
1.914
Gelukkig zijn de parels van Pkp vooral te vinden in de undercard. Daarom snap ik de headliner paniek niet zo.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Gelukkig zijn de parels van Pkp vooral te vinden in de undercard. Daarom snap ik de headliner paniek niet zo.

Zeker, maar zonder die headliners komt de massa niet en vrees ik voor het bestaan. Ze hebben een Editors en dergelijke nodig
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.411
1.914
jefferke wrote:
Gelukkig zijn de parels van Pkp vooral te vinden in de undercard. Daarom snap ik de headliner paniek niet zo.

Zeker, maar zonder die headliners komt de massa niet en vrees ik voor het bestaan. Ze hebben een Editors en dergelijke nodig
Een Editors zou zeker goed zijn voor het festival, alleen hier en tussen festivalgangers minder goed onthaald.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.689
2.351
Op welke dagen gaf pukkelpop in het verleden hun namen?

2019: 11/2
2018: 27/2
2017: 20/2

Kondigen volgens mij altijd in de eerste helft van de week aan. Dus morgen wellicht? (Rekening houdend met de Eminem-geruchten)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Inderdaad, volgens mij beginnen ze vaak op maandag. Vorig jaar eerst de rock en indie namen. Zet de sluizen met namen maar open morgen, ik ben er klaar voor.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Inderdaad, volgens mij beginnen ze vaak op maandag. Vorig jaar eerst de rock en indie namen. Zet de sluizen met namen maar open morgen, ik ben er klaar voor.

Vorig jaar hadden we eerst Royal Blood, Tame Impala, Billie Eilish, The National, Prophets of Rage en Twenty One Pilots verspreidt over maandag, woensdag en vrijdag. De andere pakketjes waren pas voor de week erna ;)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
scheep wrote:
Op welke dagen gaf pukkelpop in het verleden hun namen?

2019: 11/2
2018: 27/2
2017: 20/2

Kondigen volgens mij altijd in de eerste helft van de week aan. Dus morgen wellicht? (Rekening houdend met de Eminem-geruchten)

Was 2018 niet enkel Kendrick op 27/02? Voor de andere namen hadden we tot midden maart moeten wachten, de tweede kading kwam pas begin mei.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
We hebben nog geen tease naar een datum gehad zoals voorbije jaren.. denk dus niet dat we ‘spontaan’ iets moeten verwachten vandaag (tenzij artiest die tour dropt)..
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Zou ik niet meteen rekening mee houden, kan ook zijn dat er duidelijke afspraken zijn omtrent de boeking van Eminem, iets in de zin als: niet teasen naar 17/2, want dat valt te hard op met de afbeelding die hij zelf verspreidt. Zou ik zelf niet zo'n gekke afspraak vinden, het is in het verleden al vaker voorgevallen dat zowel een band als een festival naar eenzelfde datum teasen en dan is het wel heel makkelijk om een verband te leggen. We zien wel, maar ik verwacht deze week wel namen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.042
6.080
Morgen in ieder geval nieuws van Lollapalooze Berlijn, waarschijnlijk ook Superbloom Munchen.
Zijn beide 5 en 6 september.
Kan me voorstellen dat er wat overeenkomst is met Pukkelpop.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Het zal toch voor vandaag of verder deze week zijn...

732GmTR.png
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Nou. Eminem is stil gebleven toch? Ben benieuwd of er vandaag wat gaat gebeuren.
Wou inderdaad ook net reageren dat het angstvallig stil is gebleven gisteren ... Ik verwacht toch wel namen deze week. Die tweet van Chokri's dochter doet ook hetzelfde vermoeden. Het feit dat zij "excited" is, is voor mij al een reden te meer om dat niet te zijn :lol:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.506
6.183
Bleek dat achteraf die datum waarschijnlijk eerder voor een videoclip dan tour was geweest (die kwam ook niet). Betwijfel het ook of hij gaat touren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.042
6.080
Morgen in ieder geval nieuws van Lollapalooze Berlijn, waarschijnlijk ook Superbloom Munchen.
Zijn beide 5 en 6 september.
Kan me voorstellen dat er wat overeenkomst is met Pukkelpop.

2 weekendjes later in Berlijn

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Nou, de site is in ieder geval wat veranderd. Nu twee grote vlakken voor wishlist en een Paasfeest (?). Mogelijk vandaag dus de eerste actie!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken